Gjest Bettuta Skrevet 1. juli 2002 #1 Del Skrevet 1. juli 2002 Trenger bare lette på trykke og kansje få noen råd Jeg har vært sammen med værden flotteste mann no snart i et og et halt år og vi elsker verandre.... Jeg har en datter på to år fra et tiligere forhold og vi tre sammen har det kjemmpe flott sammen som en familie.... Og økonomisk så har vi det tipp topp... Vi trives i heverandres selskap og er for det meste med hverandre,mye for at han får dårlig sammvitighet hvist han går ut med kompiser alene.... Vi har for noen månder siden flyttet til en ny by og jeg er hjemme værende og treffer ikke så mange mennesker som jeg vil bruke tid sammen med.... Er bare ikke min type mennesker..... Det er veldig få som har barn på alder med mitt og jeg er vel den eneste som ikke jobber og leverer barnet i barnehage.... Derfor får han en type komflikt med seg selv når han vill ut og gjøre noe med sine kolegere... Noe jeg har fortalt han at jeg ikke har i mot at han gjør....er ikke sundt at vi skal gå opp i hverandre og ikke få innpulser fra andre enn hverandre..... Jeg har begynnt å aktivt å se etter jobb eller tenke på og komme meg ut i jobb igjenn for å få økt mitt nettverk og få opp igjenn den bort glemmte selvtiliten.... No vi ikke har snakket noe serlig om ennda....føler at dette er noe jeg trenger for å komme meg på beina og være et selv stendig menneske.... Vill vente til barnet er to og et halv først.....er jo bare seks månder og finne en jobb på det.... Bort sett for denne komflikten så har vi ikke tatt noe serlig vare på hverandre som kjærester og i løpet av den siste månden har vi ikke hatt noe form for sex selv om jeg har anntydet og ymmtet frempå at jeg vill så ser det ikke ut til at han er noe serlig giret på den fronten.... Vi har begge snakket åpent om hvordan vi føler angående detter og har bestemmt oss for å gjøe ting sammen som et par.... Er bare det at vi kjenner veldig få mennesker hær som vi mener er kompitent nokk til å se etter barne mitt.... Og da er jo det ikke mye man kan finne på..... Så da har jeg prøvd p lage god mat til kveldene slik at vi kan sitte og kose oss sammen... Jeg har vært utfordrende og spillt på allt det han tenner på,men han er for sliten..... Tror det er for lite spenning i forholde vårt og det gjør at han ikke er like opphisset som han pleier og jeg blir fustrert..... Sekuellt fustrert..... Så hva gjør jeg med dette....det nytter ikke forsette å prate om det for det er jo ingen handlig etter munnen er stoppet å gå..... Kommer ikke til å gå i fra han jeg elsker jo han og han elsker meg og kommer ikke til å forlate meg.... Vet at vi kommer oss ut av denne kneiken,men hvordan.... er ganske råd løs fortiden.....og ser ikke så mange løsninger..... ***phuuuu*** :cry: "sukk" så hva gjør jeg....skal jeg bare sitte på gjerde til han finner ut at han er opplagt.....hva med meg da .....skal jeg være så lite egoistisk og dytte vekk mine behov........hva er det riktige ??? Klem fra *Betutta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carine Skrevet 2. juli 2002 #2 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei! Først og fremst: Flott at du har truffet en mann som du og din datter kan ha det godt sammen med!! Mitt råd til deg/dere er at dere passer på å oppleve ting på hver deres kant også. Om du ikke begynner i jobb, kan det uansett være godt for deg å komme deg ut og bli kjent med nye mennesker der dere bor. Det er viktig at man har et nettverk og impulser utenifra også - uansett hvor godt man har det sammen med sin kjære . Lykke til! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå