AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Hei jeg er 15 snart 16:) Har chattet med en gutt som jeg aldri har møtt .. Han var så slem mot meg første gang vi chatta sammen og sa jeg var så sjukk og stygg osv ... Men etter noen dager skrev han til meg " jeg er lei for det det var en venn som skrev" altså man skjønner jo at det ikke en venn som skrev det ... Også var han slem mot meg igjen.. Så var jeg ganske hard tilbake da, men han skrev at han vil møtte meg og bli bedre kjent og jeg tør ikke føler som det kommer til å skje noe f.eks at han er med venner om du skjønner. Det var i fjord han skriver til meg helle tiden .. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :/Anonymous poster hash: 76e17...cf6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Du skal gå og snakke med noen voksne og vise dem hva som er skrevet. Har du ingen voksne hjemme du kan snakke med så gå til en lærer eller til helsesøster, i morgen.Anonymous poster hash: fbe3f...f78 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Du skal IKKE møte ham! Gutter som skriver stygge ting, fortjener ikke din tid, og du bør slutte å svare ham. Vis det til en voksen hvis han skriver mer stygt. Anonymous poster hash: 7ac76...d7e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå