AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Hei, jeg er ny her. Jeg er en jente på 27 år. Jeg har slitet litt med mensen min. Den blir borte av seg selv. Har aldri hatt regelmessig mens før heller.Før tenkte jeg ikke så mye på det men nå som jeg har begynt å tenke på barn så har det blitt viktig for meg. Så da var jeg hos legen og han henviste meg til gynekologen for første gang.Der ble jeg undersøkt og gynekologen skrev på et ark " Polycystisk ovariesyndrom " . Så fortalte hun meg at jeg hadde cyster på eggstokken. Jeg fikk også 5 piller som heter "Letrozol Orifarm".... Og fikk beskjed om å bruke de 4. dag i menstruasjonen i 5 dager. I tillegg skulle jeg prøve "Provera" hvis mensen ikke kom denne måneden.Nå er jeg veldig veldig bekymret, veldig nervøs veldig forvirret. Har lest masse om PCOS på nette, men finner ingenting om disse pillene som heter "Letrozol Orifarm". Det eneste jeg fant er at de blir brukt av Kreftsyke. Er det noen som har PCOS og har fått disse pillene? Noen som har erfarineg? Er det noen som kan fortelle meg litt mer. Jeg er virkelig veldig bekymret og vet ikke hva jeg skal gjøre. Er det noen som har blitt gravid med PCOS ?Takk for alle svar! Anonymous poster hash: 2924f...61e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå