Gå til innhold

Forstår du hvordan noen kan gå single år etter år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste av mine venninner møtte kjæresten/samboeren sin når de var mellom 18-23 år, og de fleste holdt sammen siden, mens noen har hatt et par kjærester etter det.

Jeg og en venninne er alltid single. Hun er veldig kresen, sier hun selv, og det er mange som har vært interessert i henne, men hun har ikke vært interessert.

Jeg vet ikke hvorfor jeg er singel, men jeg er heller ingen skjønnhet har jeg fått vite, så det kan være en årsak at jeg ikke er så attraktiv.

Jeg hadde blitt glad om noen så meg og ville være sammen med meg, egentlig, men det er ingen som har sett meg enda ...

Det er fælt å passere 30-tallet og å fortsatt aldri ha hatt en kjæreste!

Venninnene mine som har hatt kjæreste hele tiden, eller møter lett en kjæreste, forstår ikke hvordan vi kan gå single år etter år, for det er jo bare å møte noen.

Jeg skjønner ikke hvordan de møter noen, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få kontakt med menn. De fleste menn liker meg ikke, fordi jeg ikke er attraktiv.

Vanskelig, dette!

Anonymous poster hash: 1d326...342
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er du samme jenta som går til psykolog? Hva sier psykologen?

Forøvrig veldig få som er single pga sitt eget utseende.

Endret av Summers
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 og har aldri hatt kjæreste. Er nok attraktiv, men og ganske selektiv. Har merket at det har blitt verre med årene, jeg krever nok ekstremt mye av de jeg dater for at jeg skal vurdere et forhold med dem. Det bunner rett og slett ned i at jeg er ganske fornøyd med livet mitt, har mange venner og interesser, så jeg vet at med en kjæreste må jeg prioritere noe av det bort.

Det du gjør feil er kanskje å sette deg selv i offerollen. Du skriver flere ganger at du ikke er attraktiv, det er jo ikke så veldig oppløftende og er heller ikke sant. Klart det er menn som finner deg attraktiv! Og sikkert enda flere som vil finne deg attraktiv hvis du får opp selvtilliten. Vet ikke om du trener aktivt, men uavhengig av hvordan kroppen din ser ut anbefaler jeg alle å være i god fysisk form, da vil en automatisk føle seg bedre.

Jeg tror ikke det nytter å være misfornøyd med seg selv og livet sitt hvis en ønsker en kjæreste. Ville du hatt en mann som ikke likte seg selv? En ønsker jo en partner med selvtillit.

Dessuten må en faktisk date. Selv om jeg ser på meg selv som attraktiv blir jeg ikke ofte bedt ut. Jeg spør en fyr selv hvis jeg er interessert og får aldri nei. Har jo ikke blitt noe mer seriøst hittil, men det er jo bare å fortsette å prøve, og jobbe med seg selv.

Anonymous poster hash: 3ace1...bd1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som deg. Over 30 og har aldri hatt kjæreste. Jeg er litt kresen, men ikke overdrevent. Det handler vel en del om at jeg ikke er så attraktiv og ikke er så god til å ta kontakt selv heller. Også kjenner jeg at det på en måte er trygt å være singel, det livet kjenner jeg, ingen kompromisser eller krangler, bare meg.

Anonymous poster hash: de1a5...18c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er ikke vits i å kaste bort tid på en mann. Han kommer bare til å dumpe deg uansett siden menn bytter damer hele tiden. Menn vil ikke binde seg, bare ligge med flest mulig damer. Så å finne en mann som vil slå seg til ro er meget vanskelig.

Tro meg ts, du går ikke glipp av noe. Er ikke så kult å gå på antidepressiva pga kjærlighetssorg (og gå opp nesten 20 kg, takk for den jævla dritt-ex).

Finn deg heller noen artige interesser og ha det gøy! Du trenger ingen mann.

Anonymous poster hash: 7be04...2ef
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er 23 år og har alltid gått singel. Har til tider tenkt at det hadde vært kjekt med en kjæreste, men har likevel holdt meg singel.

Har elsket singellivet på grunn av spenningen og friheten. Hver gang en flørt eller dates har pågått for lenger, har jeg brutt av siden jeg kun er "in for the fun".

Men så møtte jeg han jeg er sammen med nå. Planen var å bare ha det moro med han, men så ble vi plutselig sammen. Ikke planlagt.

Først nå skjønner jeg hvorfor folk er så opptatt av å ha kjæreste, for det er helt himmelsk! Klart, vi har bare vært sammen noen måneder, men jeg føler jeg har gått glipp av noe :P

Så om det blir slutt mellom oss, tror jeg at jeg blir mer på kjærestejakt enn jeg ville før, bare fordi jeg vet hvor deilig det er.

Så jeg tror det er litt greia med at de single er single, mens andre flyver fra mann til mann :)

(PS; angående utséendet ditt. Ikke alle har et like godt utgangspunkt, men alle kan bli penere/mer attraktiv! Finn ut hva det er med deg som ikke gjør deg så tiltrekkende, og sjekk ut hva du kan gjøre for å forbedre det :) )

Skrevet

Jeg tenker at det er ikke vits i å kaste bort tid på en mann. Han kommer bare til å dumpe deg uansett siden menn bytter damer hele tiden. Menn vil ikke binde seg, bare ligge med flest mulig damer. Så å finne en mann som vil slå seg til ro er meget vanskelig.

Tro meg ts, du går ikke glipp av noe. Er ikke så kult å gå på antidepressiva pga kjærlighetssorg (og gå opp nesten 20 kg, takk for den jævla dritt-ex).

Finn deg heller noen artige interesser og ha det gøy! Du trenger ingen mann.

Anonymous poster hash: 7be04...2ef

Hehe, noen som er bitter etter et dårlig forhold eller to? :P

Jeg har aldri vært gjennom et brudd før, men når jeg ser rundt meg føler jeg at det er helt motsatt. Jenter flyver videre, mens menn vil slå seg til ro :)

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt skjønner jeg det. Jeg er jo singel selv. Når ingen er ineressert i en så forblir man gjerne singel.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir alt av meg selv i et forhold, så om jeg ser at han ikke er verdt det ofrer jeg ikke den mannen en tanke. Er ikke kresen som sådan, må bare vite at mine følelsesmessige invisteringer er verdt det. Er 30 +

Anonymous poster hash: be8e9...b8f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har vært singel i snart fem år, og har bare hatt et forhold før det. Jeg trives veldig som singel, har reist og bodd i forskjellige land og byer, og synes det er veldig greit å bare tenke på meg selv og kunne fokusert 100% på studiene. Har heller ikke møtt noen som har gitt meg sommerfugler, så da blir det bare sånn. Stresser ikke med å finne noen heller, synes det er viktig å kjenne seg selv godt og bli ordentlig trygg på seg selv før man gir alt av seg selv i et forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i snart fem år, og har bare hatt et forhold før det. Jeg trives veldig som singel, har reist og bodd i forskjellige land og byer, og synes det er veldig greit å bare tenke på meg selv og kunne fokusert 100% på studiene. Har heller ikke møtt noen som har gitt meg sommerfugler, så da blir det bare sånn. Stresser ikke med å finne noen heller, synes det er viktig å kjenne seg selv godt og bli ordentlig trygg på seg selv før man gir alt av seg selv i et forhold.

Denne støtter jeg helhjertet! :)

Trist å lese noen av de andre innleggene, jeg har ikke lyst til å være bitter om 5 år, men det blir en kanskje hvis en er for lenge alene.

Anonymous poster hash: 3ace1...bd1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært uheldig med forhold og i kjærlighet, og syns prosessen med å få seg kjæreste er så slitsom at jeg har valgt å være singel de siste årene. Jeg trives med å være singel, men skulle gjerne sett at det fantes en som passet for meg.

Anonymous poster hash: 0a347...cfb
AnonymBruker
Skrevet

Denne støtter jeg helhjertet! :) Trist å lese noen av de andre innleggene, jeg har ikke lyst til å være bitter om 5 år, men det blir en kanskje hvis en er for lenge alene. Anonymous poster hash: 3ace1...bd1

Ab ...18c her. Jeg er ikke bitter, men noen ganger litt trist. Men når livet ikke blir slik som jeg hadde ønsket meg, så må jeg gjøre det til noe annet. Ingen annen enn jeg er ansvarlig for om jeg er lykkelig.

Anonymous poster hash: de1a5...18c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 23 år og har alltid gått singel. Har til tider tenkt at det hadde vært kjekt med en kjæreste, men har likevel holdt meg singel.

Har elsket singellivet på grunn av spenningen og friheten. Hver gang en flørt eller dates har pågått for lenger, har jeg brutt av siden jeg kun er "in for the fun".

Men så møtte jeg han jeg er sammen med nå. Planen var å bare ha det moro med han, men så ble vi plutselig sammen. Ikke planlagt.

Først nå skjønner jeg hvorfor folk er så opptatt av å ha kjæreste, for det er helt himmelsk! Klart, vi har bare vært sammen noen måneder, men jeg føler jeg har gått glipp av noe :P

Så om det blir slutt mellom oss, tror jeg at jeg blir mer på kjærestejakt enn jeg ville før, bare fordi jeg vet hvor deilig det er.

Så jeg tror det er litt greia med at de single er single, mens andre flyver fra mann til mann :)

(PS; angående utséendet ditt. Ikke alle har et like godt utgangspunkt, men alle kan bli penere/mer attraktiv! Finn ut hva det er med deg som ikke gjør deg så tiltrekkende, og sjekk ut hva du kan gjøre for å forbedre det :) )

Sa ikke du noen dager siden at du hadde kjæreste?

Anonymous poster hash: ddec9...e36

Skrevet

Det hjelper hvis du leser alt hun skreiv?

• Liker 7
Gjest Nanna87
Skrevet

Har vært singel i 3,5 år. Trives godt, men har aldri kunne gått inn i et forhold med noen uten å være 100% sikker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er utrolig deilig å være singel. Har alltid vært singel :)

Jeg tror ikke helt denne kjærestetingen er helt for meg, for jeg blir nervøs og nærmest litt redd når gutter går fra å flørte til å faktisk legge an på en. Intimacy-issues abound...

Anonymous poster hash: d8e2b...742
Skrevet

Hehe, gikk det litt fort for deg? :) Halvparten av teksten du siterte handler om det forholdet jeg er i nå ;)

Fort gjort : )

• Liker 2
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Utseende har ingenting å si da det alltid finnes noen for alle. I det utgangspunkt at det alltid er noen som er like attraktiv.

Spørsmålet da blir hva dere gjør for å møte menn. Tar dere selv initiativ til å møte menn, eller sitter dere og venter på at de skal komme til dere? Går dere noe sted, isåfall hvor? etc...Det blir litt vanskelig for oss å komme med input når vi ikke får så veldig mye info.

Edit:skrivefeil

Endret av gjestvest
Gjest Bruce Wayne
Skrevet

TS: For venninna di sin del så må hun slutte og være så j... kresen i alle fall:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...