AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Når meg og en venninne var full har vi klart og spise en full boks med vitamin bjørner, er dette farlig?? Anonymous poster hash: ad41d...426
King in the North Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Når meg og en venninne var full har vi klart og spise en full boks med vitamin bjørner, er dette farlig?? Anonymous poster hash: ad41d...426 Dyrt piss i det minste
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Dyrt piss i det minste hæ? Anonymous poster hash: ad41d...426
King in the North Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 hæ? Anonymous poster hash: ad41d...426 Urin. Du pisser ut de vitaminene du ikke greier å ta til deg. Og det er nemlig nesten alt, hvis du gafler i deg en boks med vitaminbjørner. Vitaminbjørner i hauger og lass er dyrt. Dyr urin:)
veraa94 Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Overdrevet inntak av vitaminer kan være skadelig ja. Forskjellig fra vitamin til vitamin, men bla fordøyelsesplager, diaré, kvalme, oppkast, halsbrann, hodepine, søvnløshet og nyrestein. Ved formye vitamin D er det også sett en forhøyet dødelighet på lik linje med hvis man har for lite.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Når meg og en venninne var full har vi klart og spise en full boks med vitamin bjørner, er dette farlig?? Anonymous poster hash: ad41d...426 Vitaminer delers i vannløselige og fettløselige vitaminer. Vannløselige blir skilt ut via urin, de fettløselige blir ikke det, de blir lagret i kroppen og kan lage trøbbel. Bestill en time hos fastlegen og legg korta på bordet! Og du, la vær å drikke deg så full at du mister kritisk sans.Anonymous poster hash: 1124b...cc8
HvittHus Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Men det skal mye til at et engangsinntak av for mange vitamintabletter skal bli alvorlig. Da må man nesten opp i doser som blir større en en hel boks med tabletter. Som regel er det for høye doser over en lengre periode som kan gi problemer og skade. http://www.klikk.no/foreldre/helse/article747851.ece
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Og du, la vær å drikke deg så full at du mister kritisk sans.Anonymous poster hash: 1124b...cc8 Jepp,. Husk at du har et langt og interessant liv foran deg hvor den kritiske sansen din kommer til å redde deg fra å gjøre dumme ting resten av livet, spesielt under alkoholpåvirkning. Når gamlisene får spørsmål om hva de skulle gjort annerledes: slappet mer av og vært mer livsnyter. Anonymous poster hash: 22340...c6e
_LanciA_ Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Mikset drink med biovit på fest en gang i mine yngre dager. Da lyste de i blacklight Ikke det smarteste jeg har gjort men overlevde. En helsikes diare etterpå..hehehe.. Går nok bra
Minya Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Det verste jeg kan tenke meg kommer til å skje er at dere får NM i rennaræv og mageknip noen dager. Det er ikke nok vitaminer i de bjørnene til at dere får varige mén når dere har delt boksen på to.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå