AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Leste nettopp noe som ble lagt ut på facebook av mammanett, en blogger som hadde skrevet. Link: http://www.mammanett.no/mamma/samliv/nar-smabarnsforeldre-har-sex Snakker virkelig småbarnsforeldre om dagligdagse ting under forspillet og akten? Vi har 3 barn, men under hyrdestunden har vi tankene på andre ting enn barna og hva som må gjøres. Hva sier KG? Anonymous poster hash: d1e5c...e62
Gjest Olivia Benson Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Under sex er de eneste gangene jeg ikke tenker på noe som helst. Da er det bare oss to. Vi kan godt ligge i sengen og stryke, kose og kysse og samtidig snakke om hverdagslige ting, men hvis vi først setter i gang er samtalen ferdig. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Det er selvsagt en sexdødare! Men ikke noe problem uansett, da småbarnsfasen = null sex.Anonymous poster hash: 7dc77...8f1
*Frida* Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 3 barn her og, og det er uaktuelt med utanomsnakk ved sengeaktiviteter. Heilt uaktuelt. Det hender at eg kjem på noko undervegs som eg må fortelje f.eks., men det må vente til etterpå.
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Jeg tviler stekt på at det er representativt for alle småbarnsforeldre. 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Jaja, det er i alle fall bedre enn å snakke med barna under akten. (Jeg leste overskriften feil.) Anonymous poster hash: 4e16f...904 5
Bettina82 Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Helt uaktuelt! Turnoff for oss begge om noe om ungene hadde kommet opp.
Mafalda Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Hehe, jeg kan godt kjenne igjen situasjonen, og jeg tror det handler litt om timing og tenningsnivå. Som småbarnsforeldre med to barn under to år (som ofte befinner seg i vår seng), og huset fullt av større unger som aldri legger seg og hører alt, må vi ofte gripe anledningen når den byr seg, det skjer nemlig ikke så ofte. At vi ikke ikke brenner av lyst og lidenskap akkurat da får bare være, skal det bli noe sex må det skvises inn når vi har en ledig og uforstyrret stund. Og da kan det være lett at slike tanker popper opp i hodet. Men jeg har da lært såpass at det kan være lurt å holde kjeft innimellom Så om det skulle dukke opp et spørsmål om hvordan minstejenta hadde hatt det i barnehagen i dag, legger jeg det på vent og tar det heller etterpå. Hvert til sin tid, og barneprat er virkelig ikke sexy. Men jeg kan forstå situasjonen, virkelig. 1
Aircondition Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Jaja, det er i alle fall bedre enn å snakke med barna under akten. (Jeg leste overskriften feil.)Anonymous poster hash: 4e16f...904 hehe, det samme leste jeg også først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå