Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg får rå så vil jeg kanskje få fjernet et sprukkent blodkar. Men fungerer det alltid? Mange behandliger? Er det kun laser eller andre metoder? Og kan man fjerne et sprukkent blodkar som er over 20 år gammel? Det plager meg ikke så veldig egentlig, men er rett ved nesa så ganske synlig. Sminker ikke over. Husker ikke når jeg fikk det men har sett det på et klassebilde fra 4. klasse og jeg er i begynnelsen av 30 årene.

Anonymous poster hash: bc11c...d3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det bare er ett, vil jeg regne med 1-3 behandlinger. Jeg tror ikke det har noe å si at det er såpass gammelt. Laser fungerer veldig bra. Går også an å ta noe som heter skleroterapi, da sprøyter man inn en saltløsning som får blodkaret til å kollapse og forsvinne. Har ikke erfaring med det, men jeg har prøvd laser. Har også prøvd elektrolyse hos hudpleier, men det synes jeg ikke fungerte særlig bra.

Skrevet

Jeg har fjernet et ganske kraftig sprengt blodkar på neseveggen. Det var så rødt så det gikk ikke ann å dekke det med sminke osv. Tok laser 2 ganger og det er helt borte nå :)

Skrevet

Hvilken type laser tok du c44? :-)

Skrevet

Jeg fjerne to medfødte sprukne blodkar på kinnet (røde merker, ca 4-5 mm i diameter hver) med elektrolyse for 20 år siden og har ikke sett noe til dem siden. Det holdt med en behandling.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...