Gå til innhold

Vi avsluttet aldri datingen "offisielt"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en jente i ca 6 uker, ingen sex. Var veldig god stemning på datene og jeg følte vi hadde en god kjemi. Men så spurte jeg henne om vi skulle ses en helg, da sa hun at hun var opptatt. Hørte ikke mer fra henne, og plutselig innså jeg at det hadde gått to uker uten at vi hadde snakket sammen. Forstod jo da at det ikke kom til å bli noe mer, og sendte ingen nye meldinger.

Men vi kommer sannsynligvis til å støte på hverandre i studiesammenheng, vi har noen felles venner og tar kanskje noen av de samme fagene til høsten. Er det litt rart å ikke lage noen ordentlig "avslutning"?

Anonymous poster hash: ce70a...56d
Videoannonse
Annonse
Gjest Stinky
Skrevet

Hvorfor skader det å sende en melding for å høre hvordan det går?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du sa ikke noe mer etter hun sa hun var opptatt?

Du kunne sende en melding og be henne ut på en drink. Får du nei, er det ingen interesse.

Anonymous poster hash: d057c...27e
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skader det å sende en melding for å høre hvordan det går?

Jeg var opptatt selv dagene etter, så ble litt borte. Men innså at jeg ikke hadde hørt noe fra henne, og tok det litt som et tegn på at hun ikke var interessert. Jeg er vel ikke kjempeinteressert selv akkurat nå (kan jo endre seg hvis vi ses igjen), men kunne tenke meg en ålreit avslutning ettersom jeg vet vi kommer til å støte på hverandre i ulike sammenhenger.

Nå har vi et par store oppgaver som skal inn denne uka, også er det jo påske, regner med at hun skal hjem en tur, som jeg også skal. Så blir nok vanskelig å treffes denne uka. Og da har det jo plutselig gått en måned når påska er over.

Anonymous poster hash: 55707...62d

Gjest Stinky
Skrevet

Jeg var opptatt selv dagene etter, så ble litt borte. Men innså at jeg ikke hadde hørt noe fra henne, og tok det litt som et tegn på at hun ikke var interessert. Jeg er vel ikke kjempeinteressert selv akkurat nå (kan jo endre seg hvis vi ses igjen), men kunne tenke meg en ålreit avslutning ettersom jeg vet vi kommer til å støte på hverandre i ulike sammenhenger.

Nå har vi et par store oppgaver som skal inn denne uka, også er det jo påske, regner med at hun skal hjem en tur, som jeg også skal. Så blir nok vanskelig å treffes denne uka. Og da har det jo plutselig gått en måned når påska er over.

Det er like mye din feil som hennes.

AnonymBruker
Skrevet

Det er like mye din feil som hennes.

Men jeg spør jo ikke om hvem sin feil det er, her går det jo begge veier med manglende kontakt, jeg spør om jeg burde "avslutte" det, eller er det unødvendig?

Skrevet

Jeg tenker at hvis dere datet i 6 uker, og så gikk 2 uker tilsynelatende smertefritt for begge uten at dere så hverandre, så er det ikke noe galt i å ikke ta mer kontakt.

Savner du henne, send en melding. hvis ikke, la det fare.

Neste gang du treffer henne, bar vær vanlig høflig. Og hvis du kjenner noen gnist er det vel bare å ta opp kontakten igjen? Det kommer sikkert hun til å gjøre også, hvis hun oppdager hun har savnet deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ikke er interessert, så sier du ikke mer. Stillhet er tegn i seg selv.

Anonymous poster hash: d057c...27e
AnonymBruker
Skrevet

Okei, da tror jeg at jeg bare lar det ligge. :) Da er det jo kanskje lettere å faktisk treffes igjen hvis vi skulle støte på hverandre og få lyst til å prøve litt mer. Takk for hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...