AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Er det noen nettbutikk som er "sikker" å bestille fra eller det nesten nødvendig å gå til en frisørkjede? Ser de har ting veldig billig på blush og blivakker, men hvordan kan jeg finne ut om produktene er ekte? Samme med Joico. Bare kjøpt fra frisør før. Anonymous poster hash: 2c040...9c4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Feelunique er autorisert forhandler Anonymous poster hash: 088c5...929
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Ekte Redken produkter ødela håret mitt.. anbefaler det ikke!! Anonymous poster hash: 3d55e...d68
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Pleier kjøpe fra Blush.no. enkelt og greit.Anonymous poster hash: ec5df...2e7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Ekte Redken produkter ødela håret mitt.. anbefaler det ikke!! Anonymous poster hash: 3d55e...d68 Hva mener du? Hvordan da? Anonymous poster hash: 2c040...9c4
Gjest crazycatlady Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Redken tester på dyr, så velg Joico i stedet om du bryr deg. Mange andre gode merker som ikke tester også, men nevnte Joico siden du nevnte det. 2
Gjest Citronella Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Er det noen nettbutikk som er "sikker" å bestille fra eller det nesten nødvendig å gå til en frisørkjede? Ser de har ting veldig billig på blush og blivakker, men hvordan kan jeg finne ut om produktene er ekte? Samme med Joico. Bare kjøpt fra frisør før. Anonymous poster hash: 2c040...9c4 De har helt 100% ekte varer på blush og blivakker. Noe annet er kun rykter. At de ikke er autrorisert betyr ikke at de ikke har ekte varer - de selger uten mellomledd det er derfor prisene kan holdes så lave. 2
sara-ellis Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Jeg pleier å handle hos lookfantastic.com og feelunique.com. Sist handlet jeg hos lookfantastic.com, de har fri frakt så jeg deler jeg opp bestillingen, slipper da å betale toll og mva siden det blir under 350 NOK. Kjøpte en liter shampoo og balsam fra Joico.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Redken tester på dyr, så velg Joico i stedet om du bryr deg. Mange andre gode merker som ikke tester også, men nevnte Joico siden du nevnte det. Vet du om flere merker enn Joico? Noen spesielt for krøller? Var kjedelig at Redken dyretester, prøvde curvaceous-serien der en gang og var god. Anonymous poster hash: 2c040...9c4
Gjest crazycatlady Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 (endret) Vet du om flere merker enn Joico? Noen spesielt for krøller? Var kjedelig at Redken dyretester, prøvde curvaceous-serien der en gang og var god. Anonymous poster hash: 2c040...9c4 Pureology, fudge og kms tester ihvertfall ikke. Pureology er veldig bra og jeg tror nok de har produkter for krøller siden de har produkter for mange ulike hårtyper. Ja, noe dritt at Redken og mange andre tester. Dyretesting er helt grusomt. Gleder meg at du vil prøve noe annet som ikke tester. Endret 22. mars 2015 av crazycatlady 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå