Gå til innhold

Synes mannen din kvinnekropper er fine?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis mannen deres ser på film og det kommer en naken dame på filmen - synes han kroppen er fin? Selv om den ikke tilhører deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I så fall sier han ingenting om det.

Og om jeg hadde spurt hadde han sagt at ingen er flottere enn meg uansett. Han er da ikke dum. Går ikke i den fellen der.. :sjarmor:

Skrevet

Hvis han ikke hadde likt kvinnekropper, så hadde han heller ikke likt deg.

Gjest Madam Felle
Skrevet
I så fall sier han ingenting om det.

Og om jeg hadde spurt hadde han sagt at ingen er flottere enn meg uansett. Han er da ikke dum. Går ikke i den fellen der.. :sjarmor:

Min er like flink :sjarmor:

Skrevet

Selvfølgelig synes han kvinnekropper er flotte! Men han utbasunerer det ikke til meg til enhver tid selvfølgelig ;-)

Skrevet

Selvsagt synes han det! Hadde han ikke det, hadde jeg begynt å lure. Jeg synes jo andre menn er flotte. Ser ikke noe galt i det.

Men han kauker det ikke ut, men noen ganger erter jeg han litt for det av type "vi ser vel ikke på andre enn konen vår, gjør vi vel?" Og da sier han "nei, selvsagt ikke, det ville jeg da ikke drømme om"... ironi...

Helt greit. Som sagt, jeg registrerer jo at det finnes lekre menn der ute - hvorfor skulle ikke ha se damene?

Gjest Hillary..
Skrevet

Hellu

:o

Jeg har hørt at menn liker kvinnekropper.

Skrevet

Hvis du ser på film og det kommer en naken mann på filmen - synes du kroppen er fin? Selv om den ikke tilhører din mann?

Gjest TomKrus
Skrevet
Hvis mannen deres ser på film og det kommer en naken dame på filmen - synes han kroppen er fin? Selv om den ikke tilhører deg?

Liker han det ikke er han mest sannsylig skaphomofil, og jeg anbefaler deg å bytte ham ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Selvsagt syns han kvinnekropper i filmer er fine!! Han kommenterer det gjerne også. Men det er meg han elsker, og han syns min kropp er finest av alle :)

Jippi!

Skrevet

Jeg regner da med at han finner fine kvinnekropper på TV attraktivt, men hverken jeg eller han pleier å kommentere høylytt at den og den har fin kropp, pent ansikt, sexy rompe etc. Synes ikke det er nødvendig heller, av noen av oss.

Skrevet
Selvsagt syns han kvinnekropper i filmer er fine!! Han kommenterer det gjerne også. Men det er meg han elsker, og han syns min kropp er finest av alle :)

Jippi!

Søtt sagt men han lyver (det visste du vel allerede) :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Klart han synes det! Om han ikke komenterer det til en hver tid så synes han nok det ja.

Kan selv komentere dama om hun var fin.

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet at han selvfølgelig synes det! Men han sier ikke noe om det..... Tror at man har et veldig stort problem, om man som jente mener at det er feil av han. Da bør man kanskje snakke med noen :)

Skrevet

Jeg tar det som en selvfølge at min samboer synes andre kvinners kropper også er fine (jeg synes da andre menn kan ha fine kropper også), men han pleier aldri (eller i såfall svært sjelden) å kommentere det når han ser det.

Skrevet

Søtt sagt men han lyver (det visste du vel allerede) :)

Er det umulig at en mann synes kroppen til dama hans er perfekt og finest av alle? Jeg synes kroppen til mannen min er den fineste i verden.

Gjest Trådstarter
Skrevet
Hvis du ser på film og det kommer en naken mann på filmen - synes du kroppen er fin? Selv om den ikke tilhører din mann?

Vet ikke om jeg tenker at kroppen er fin. Men hvis kroppen til skuespilleren er enten for tynn eller for tykk eller altfor muskuløs tenker jeg æsj. Men vet ikke hvordan jeg skal definere en fin kropp - kanskje en kropp som hverken er tynn, tykk eller altfor muskuløs.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det umulig at en mann synes kroppen til dama hans er perfekt og finest av alle? Jeg synes kroppen til mannen min er den fineste i verden.

Kjæresten min synes også at jeg har den fineste kroppen i verden. Så det er ikke umulig ~viva~ :)

(Mulig at vi er ekstra heldige og at vi har de beste kjærestene da) :tunge1:

Skrevet

Kjæresten min synes også at jeg har den fineste kroppen i verden. Så det er ikke umulig ~viva~ :)

(Mulig at vi er ekstra heldige og at vi har de beste kjærestene da) :tunge1:

Enten det, eller så har vi fått oss de verste løgnhalsene :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...