Gå til innhold

Lage hirse/mais/andre pops selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes sånne poser med hirse/mais pops. Jeg pleier å gi 1-2 stk til jenta mi hvis noe jeg skal gjøre klart til måltidet tar lenger tid enn vanlig. Men Det må da være mulig å lage disse selv? Vet bare ikke hvordan.. Samme om det er mais, hirse, eller noe annet. Eller må man kanskje ha en spesiell maskin for å få de så luftige?
Vet at mange lager havrekjeks med samme bruk, men disse popsene er så enkle for henne å spise fordi de krymper når de blir vætet. Jeg har prøvd å google forgjeves så blir veldig takknemlig for svar :) :)

Anonymous poster hash: fd0fa...e8c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lage selv når de finnes fiks ferdig i pose? :)

Anonymous poster hash: 7083a...24e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Artig utfordring, har googlet hit og dit en stund nå, og det nærmeste jeg kommer er vel dette.

Men det er et stykke unna skumpinnene sånn smaksmessig, vil jeg tro.

http://yourlighterside.com/2012/02/low-carb-popcorn/

http://yourlighterside.com/2012/02/low-carb-cheetos/

Det er det eneste jeg finner som ikke skal frityrstekes.

Anonymous poster hash: 4a3d5...a83

Den siste så jo veldig lik ut da, kunne vært gøy å prøve seg litt frem med den der og evt se hva som skjer hvis noe mel tilsettes ^^ Men cream of tartar, hva er det? :overrasket:

Kanskje jeg bare skal lage puffet ris kjeks :ler2: , men hadde vært kult om det gikk an. (Uten for mye avansert utstyr.)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lage selv når de finnes fiks ferdig i pose? :)

Anonymous poster hash: 7083a...24e

mye som kan kjøpes da som er bedre å lage :P Jeg lager det meste, synes det er koselig og gøy og de puffene ser liksom så enkle ut i utseendet og ingredienser. Tenkte jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...