AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Det pleier å ta lang tid mellom hver gang jeg treffer en jeg liker, men nå syntes jeg at jeg hadde begynt å få god kontakt med en fyr, men jeg tok visst feil. De par siste gangene jeg har truffet ham har han kanskje vært litt kjøligere enn han pleier, men ikke nok til at jeg tenkte noe særlig på det. Men i dag merket jeg det ordentlig, traff ham sammen med noen andre og jeg var praktisk talt luft for ham, han sa ikke mer enn høyst nødvendig til meg. Han hadde bare øyne for ei lita, søt blond ei, og sånn er ikke jeg Jeg vet at den lille, søte, blonde har type, men det forandrer ikke saken så mye. Jeg er skuffa og lei meg for at jeg tok feil. Jeg skulle visst bedre. Nå er jeg kvalm og har lyst til å gråte. Det kommer til å gå over, men jeg måtte bare få det ut, har ingen å si det til nå.Anonymous poster hash: e0eae...461
nyher Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Ikke en god følelse nei.. Vet hvordan det er. Har du sagt noe til han om det?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Ikke en god følelse nei.. Vet hvordan det er. Har du sagt noe til han om det? Nei. Men jeg er redd han har blitt sånn fordi han kanskje har skjønt at jeg liker ham. At han føler at han må avvise meg før jeg sier noe. Men det er vel like greit, så slipper jeg å dumme meg ut mer enn nødvendig.Anonymous poster hash: e0eae...461
nyher Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Nei. Men jeg er redd han har blitt sånn fordi han kanskje har skjønt at jeg liker ham. At han føler at han må avvise meg før jeg sier noe. Men det er vel like greit, så slipper jeg å dumme meg ut mer enn nødvendig.Anonymous poster hash: e0eae...461 Du får tenke at det er hans tap
Ok2k Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 (endret) Been there, done that. Endret 22. mars 2015 av Ok2k
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Du får tenke at det er hans tap Det føles ikke sånn akkurat, men når jeg har kommet over den verste skuffelsen kan jeg kanskje klare å tenke det. Skulle ønske jeg helt kunne slutte å ha noe med ham å gjøre, men det går ikke, har felles venner og sånt.Anonymous poster hash: e0eae...461
nyher Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Det føles ikke sånn akkurat, men når jeg har kommet over den verste skuffelsen kan jeg kanskje klare å tenke det. Skulle ønske jeg helt kunne slutte å ha noe med ham å gjøre, men det går ikke, har felles venner og sånt.Anonymous poster hash: e0eae...461 Ja, da blir det litt verre :/ Men som du sier, så må du bare komme over den verste skuffelsen. Hadde vært verre om dere hadde vært i et forhold og han hadde behandlet seg som luft når dere hadde vært rundt andre damer. Det har jeg opplevd mange ganger med eksen min og det svei..
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Ja, da blir det litt verre :/ Men som du sier, så må du bare komme over den verste skuffelsen. Hadde vært verre om dere hadde vært i et forhold og han hadde behandlet seg som luft når dere hadde vært rundt andre damer. Det har jeg opplevd mange ganger med eksen min og det svei.. Aldri så galt at det ikke er godt for noe... Anonymous poster hash: e0eae...461
Zouk Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Huff, klem til deg! Gråt og få det ut. Opplevde litt av det samme for en stund siden. Han jeg likte ble så brysk mot meg til tider, ble redd jeg hadde gjort noe galt. (og nei, jeg hadde ikke vært innpåsliten, veldig forsiktig og redd for at han skulle skjønne jeg likte ham i og med at vi treffes i forbindelse med en hobby. Men vi hadde det gøy sammen) Og en dag jeg traff ham var han helt i oppløsning pga knute på tråden med en dame. Veldig lite kult. Selv synes jeg i hvert fall det er greit å sørge også over noe som ikke ble mer enn en enveis betatthet/interresse. For det å treffe noen og å begynne å bli glad i dem er livets sukker, begynnelsen på liv og et mirakel.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Huff, klem til deg! Gråt og få det ut. Opplevde litt av det samme for en stund siden. Han jeg likte ble så brysk mot meg til tider, ble redd jeg hadde gjort noe galt. (og nei, jeg hadde ikke vært innpåsliten, veldig forsiktig og redd for at han skulle skjønne jeg likte ham i og med at vi treffes i forbindelse med en hobby. Men vi hadde det gøy sammen) Og en dag jeg traff ham var han helt i oppløsning pga knute på tråden med en dame. Veldig lite kult. Selv synes jeg i hvert fall det er greit å sørge også over noe som ikke ble mer enn en enveis betatthet/interresse. For det å treffe noen og å begynne å bli glad i dem er livets sukker, begynnelsen på liv og et mirakel. Takk skal du ha. Tårene har ikke kommet enda, men kjenner jeg meg selv rett kommer de når jeg legger meg. Jeg må bare riste det av meg, jeg har gjort det før og klarer det igjen.Anonymous poster hash: e0eae...461
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #11 Skrevet 22. mars 2015 Nei. Men jeg er redd han har blitt sånn fordi han kanskje har skjønt at jeg liker ham. At han føler at han må avvise meg før jeg sier noe. Men det er vel like greit, så slipper jeg å dumme meg ut mer enn nødvendig.Anonymous poster hash: e0eae...461 Dere holder ikke på ei gang og du reagerer så kraftig? :sAnonymous poster hash: a69aa...0fc
Gjest Anastasia Skrevet 22. mars 2015 #12 Skrevet 22. mars 2015 Så utrolig kjipt! Vet så godt hvordan det er, jeg opplevde det selv en gang da jeg datet en jeg jobbet med. En dag kom jeg på jobb og daten ignorerte meg. Har skjedd med flere faktisk. Du har hvertfall ikke tatt gullmedalje i å bli dumpa sånn som jeg har Håper det går bra med deg.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #13 Skrevet 22. mars 2015 Så utrolig kjipt! Vet så godt hvordan det er, jeg opplevde det selv en gang da jeg datet en jeg jobbet med. En dag kom jeg på jobb og daten ignorerte meg. Har skjedd med flere faktisk. Du har hvertfall ikke tatt gullmedalje i å bli dumpa sånn som jeg har Håper det går bra med deg. Jada, det går bra. Det er ikke verdens undergang, bare et håp som tok slutt. Det går alltid over Anonymous poster hash: e0eae...461
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #14 Skrevet 22. mars 2015 Dere holder ikke på ei gang og du reagerer så kraftig? :sAnonymous poster hash: a69aa...0fc Kanskje jeg er litt for følsom, men jeg håpte at det kunne bli noe fint. Det kan det ikke og det synes jeg er trist. Han skal selvfølgelig ikke få vite det, når jeg treffer ham igjen skal jeg late som ingenting.Anonymous poster hash: e0eae...461
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #15 Skrevet 22. mars 2015 Kanskje jeg er litt for følsom, men jeg håpte at det kunne bli noe fint. Det kan det ikke og det synes jeg er trist. Han skal selvfølgelig ikke få vite det, når jeg treffer ham igjen skal jeg late som ingenting.Anonymous poster hash: e0eae...461 Ja, bare lat som ingenting og vær blid. Og skulle han snu og begynne å vise deg oppmerksomhet, så ikke vær mottakelig for han. For han valgte å ignorere deg og gi oppmerksomhet til en annen. Anonymous poster hash: 25bf0...165 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #16 Skrevet 22. mars 2015 Altså jeg føler med deg, og skjønner du har det kjipt. Men innser du hvor mye synsing og usikkerhet det er i denne tråden? Du må vise din interesse og kommunisere med han. Åssen ellers skal han vite at du liker ham? Er du passiv så ser du han forsvinne i armene til en annen. Det er konkurranse om de beste mennene og kvinnene her i verden. Prøver man ikke, så taper man. For alt du vet så kan det hende han faktisk er redd for å ta mer kontakt med deg og liker deg. Jeg vet selv om mange menn som blir kalde mot dama de liker. Hva om det viser seg at begge egentlig liker hverandre, men at det er frykt som holder dere fra hverandre? Prøv først, går det til helvete, så har du ihvertfall fått svaret ditt. Anonymous poster hash: 014a3...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå