Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en kjekk mann i en måned nå. Vi har møttes 6 ganger og kost oss veldig mye sammen. Vi har gjort alt "etter boka" og forholdet våres har gradvis eskalert for hvert møte.

Dessverre holdt jeg nesten på å ødelegge alt vi har bygget opp på fredag. Jeg hadde drukket alt for mye og ringte han i løpet av kvelden mens jeg var på narch. Jeg var bare i så godt humør og ville prate med han. Det var flere menn i bakgrunnen som ropte på meg og mye musikk, mens jeg bablet i vei med daten min. Husker omtrent ikke noe fra telefonsamtalen. Husker bare at jeg fortalte han hvor sykt glad jeg var i han og at han ga meg sommerfugler i magen.

Så når jeg våknet i går fikk jeg selvsagt tidenes fylleangst! Jeg sendte han en melding etterpå for å høre hva jeg egentlig hadde sagt på telefonen, og han skrev bare "nei, du var jo passelig full da. Ikke noe å tenke på det."

Jeg er redd jeg har ødelagt alt nå. Jeg har beklaget meg og han sier at det er greit, men jeg merker at han på en måte ikke er like på lengre. Når jeg skriver til han nå, svarer han kort. Er redd jeg har skremt han bort :(

Skulle det virkelig så lite til?? Hva gjør jeg nå?
Han er 28 år og jeg 24.

Anonymous poster hash: 56421...ae4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det går helt fint jeg. Mest sannsynligvis vet han at du liker han, og ferdig med det. Ikke angre, hadde det vært ubehagelig hadde nok ikke svart deg ;)

Anonymous poster hash: f16a6...37a
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Dette er grunnen til at det burde vært en sperre man kunne tatt i bruk mot visse nummere på tlf når man er full :P

Men ville ikke stresset med det. Ville bare tullet det bort og sagt sorry; jeg blir veldig glad i mennesker på fylla og håper du ikke tok deg nær av noe jeg sa :P

Endret av Runforit
AnonymBruker
Skrevet

Er skeptisk til folk som kommer med kjærlighetserklæringer så tidlig i datingfasen

Anonymous poster hash: d93f9...09e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd å få slike telefoner av kvinner jeg datet og det førte til at jeg så anderledes på dem i ettertid. Det virker veldig umodent når voksne mennesker ikke kan ta seg en fest uten å 1. bli totalt dritings og 2. ikke klare å oppføre seg ordentlig...

Anonymous poster hash: e45de...ef9
  • Liker 4
Skrevet

Dette kan da skjer den beste. Skjønner deg så godt da! At du har helt angst. Jeg har angst for å gjøre som du gjorde. Men prøv å tenke at liker han deg, så mener han det han skrev om at det ikke er noe å tenke på. Min date er over 40 å ringte meg drita full en kveld. Det kom ikke noe godt ut av det, men jeg gjorde jo ingenting av det heller. Kan det være deg som er litt mer var på hvordan han svarer nå fordi du tok den telefonen? Du har sagt unnskyld, og det får være det. Vær som vanlig, og er det noe han ikke likte, så får han være mann nok til å gi beskjed om det, tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Partyjenter er som regel ikke noe å spare på. Tror du må jobbe hardt for å få den karen tilbake.

Anonymous poster hash: f2b3f...2f3
  • Liker 1
Gjest tomasjj
Skrevet

Han sier det er greit, så ta det for god fisk.

Se hva som skjer, og ikke gruble. Da bekrefter du bare det du er redd for via dine tolkninger, som det absolutt ikke kommer noe godt ut av.

Skrevet

Partyjenter er som regel ikke noe å spare på. Tror du må jobbe hardt for å få den karen tilbake.

Anonymous poster hash: f2b3f...2f3

Blir man stemplet som party jente etter en fylle samtale? Da er man ganske rask på å dømme.

Gjest Mythic
Skrevet

Han sa jo at det var greit og ikke noe mer å tenke på. Da må du gå ut fra at han mente det.

Skrevet

Om han ikke takler deg full en gang i blandt der du sier søte ting. Så er han ikke verdt det uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke takler deg full en gang i blandt der du sier søte ting. Så er han ikke verdt det uansett.

hva med når han synes kjærlighetserklæringene i fylla har vært veldig søte, og ler, men ikke svarer med samme mynt tilbake da? Liker han deg da+

Anonymous poster hash: d2351...053

Skrevet

[...]

Anonymous poster hash: 56421...ae4

Til TS:

Hvis jeg hadde vært denne mannen og var skikkelig tiltrukket av deg, så ville jeg ønsket at du kom med de samme kjærlighetserklæringene på nytt, men i edru tilstand.

Jeg blir litt skuffet når en dame må være full for å si noe skikkelig hyggelig til meg. Føler meg litt dum, særlig etterpå, når promillene er forbrent..

• Liker 1
Skrevet

hva med når han synes kjærlighetserklæringene i fylla har vært veldig søte, og ler, men ikke svarer med samme mynt tilbake da? Liker han deg da+ Anonymous poster hash: d2351...053

Det trenger ikke å bety noen ting.

Sikkert fordi TS var full. Og han ikke vet hva TS husker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...