Gå til innhold

Date i dag. Daten svarer ikke på meldinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ååååå, nå er jeg så lei! Daten svarer ikke på meldingene mine. Vi har truffet hverandre før, og det har virket som han vil møte meg igjen. Det er til og med han som har tatt intiativet til å treffes igjen. Vi avtalte å møtes i dag ca. kl 19. Jeg sendte han en melding for ca 1t siden og spurte om det fremdeles passet kl 19, og om jeg skulle plukke han opp da. Men neida, ikke noe svar! Så jeg sendte en mld til ca 30min senere med et "?:)". Ikke svar. Og akkurat nå har jeg sendt han en mld om at jeg ikke gidd å vente på svar hele kvelden, så han får heller gi beskjed hvis han ikke vil møtes likevel.

Jeg har ikke noe bedre å gjøre i kveld uansett, det er det som er så irriterende! Ellers kunne jeg jo feks funnet på noe annet. Akkurat nå frister det noe sinnsykt å sende en mld "kanskje det blir litt kos;)" el. bare for å se om han blir interessert da (jeg har tidligere poengtert at jeg ikke er ute etter sex før vi er blitt bedre kjent).

Jeg blir bare så drittlei av folk som ikke svarer, men samtidig så har jeg jo lyst å møte han hvis han vil.

Anonymous poster hash: f259e...42e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere en konkret plan om et møtested? Kanskje han venter? Kanskje telefonen har gått i stykker?

Men jeg heller nok mest mot at han er feig og at han stakk... han møtte vel en annen jente.

Anonymous poster hash: 8d309...90a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå frister det noe sinnsykt å sende en mld "kanskje det blir litt kos;)

Nei, absolutt ikke. Tenk om han ikke svarer på den meldinga heller? Det er utrolig flaut :P

Anonymous poster hash: 9261a...b90

• Liker 12
Skrevet

for guds skyld ikke send en melding for å friste med sex, det virker helt utrolig desperat....

ikke send han noen flere meldinger og hvis han svarer deg og enten spør om dere skal treffes alikevel eller unskylder seg så bare svar at du er dratt på kino med noen venner eller lignende siden du ikke hørte noe og at han heller må ta kontakt om han vil treffes en annen gang, men i en hyggelig tone - du vil ikke virke bitter.

hvis det samme evt skjer igjen en annen gang ville jeg droppet hele fyren

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å legge til - ikke send noen flere meldinger nå.

• Liker 8
Skrevet

Ville hvertfall ikke sendt "kanskje det blir litt kos;)". Da spiller du jo bare på sex. Hadde jeg vært deg ville jeg ikke sendt flere meldinger. Finn på noe annet gøy istede. La han forklare seg når han svarer og ta det deretter.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere en konkret plan om et møtested? Kanskje han venter? Kanskje telefonen har gått i stykker?

Men jeg heller nok mest mot at han er feig og at han stakk... han møtte vel en annen jente.

Vi hadde ingen konkret plan om hvor jeg skulle hente, så jeg går jo utifra at han ikke står på et random busstopp eller noe å venter (UTEN Å RINGE...). Hvis tlf er gått i stykker, så har han alltids mulighet til å kontakte meg på face. Selvfølgelig ting kan dukke opp, men siden vi avtalte ca tid tidligere og han bekreftet dette med et "ok for meg", så er det jo normalt å gi en lyd om evt. endringer FØR den tiden. Jeg er bare evig glad for at jeg ikke satte meg i bilen og begynte å kjøre mot han.

Skrevet

Så kjipt da :klem:
Jeg skjønner virkelig ikke at folk kan avtalte å bli med på date for så å ikke gi en lyd fra seg. Det er skikkelig kjipt når slikt skjer.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud så dårlig gjort å ikke gi beskjed. Dog. det kan faktisk hende det har hendt noe. Har han vært aktiv på FB den siste timen?

Anonymous poster hash: c556e...f87
AnonymBruker
Skrevet

Ikke send noen flere meldinger og ring evt. neste gang. Kanskje har han rett og slett glemt det? Ikke at det er noen unnskyldning, men.

Anonymous poster hash: 48ea4...140
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, dårlig gjort. Men du, send nå ikke flere meldinger da.

Anonymous poster hash: 8193d...1d8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke send flere meldinger!! Drit i hele fyren, han er tydeligvis ikke til å stole på.

Anonymous poster hash: 49cae...c7c
Gjest Runforit
Skrevet

En melding er nok. Om dere hadde avtale så vet han det. Sjansen for at noe har skjedd han er veldig liten, men det er selvsagt en sjanse for at mobilen var tom for strøm eller noe...

Uansett så er ballen hos han og hadde det vært meg burde han ha en god unnskyldning på hvorfor han brøt avtalen..

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Nå fikk jeg mld.....

Han skrev at han har vært usikker, så derfor har han ikke svart. Men herregud da, det er jo lov å sende en mld om at han er usikker og trenger tid til å tenke (eller komme med en annen idiotisk unskyldning), i stedet for å la meg sitte her å vente. For et par timer siden ville han jo treffe meg, og meningen hans kan jo ikke endret seg så kjapt.

For en drittsekk!

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

TS her

Nå fikk jeg mld.....

Han skrev at han har vært usikker, så derfor har han ikke svart. Men herregud da, det er jo lov å sende en mld om at han er usikker og trenger tid til å tenke (eller komme med en annen idiotisk unskyldning), i stedet for å la meg sitte her å vente. For et par timer siden ville han jo treffe meg, og meningen hans kan jo ikke endret seg så kjapt.

For en drittsekk!

Seriøst? Litt av en tulling.. mange gutter er feige dessverre. Hva svarte du til det?

Anonymous poster hash: 65e54...1bf

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Litt av en tulling.. mange gutter er feige dessverre. Hva svarte du til det?

Skrev til han at det er helt ok at han ikke vil og er usikker, men at han kunne gitt meg en lyd om at han var usikker, så jeg slapp å sitte hele kvelden å vente på han. Egentlig hadde jeg lyst til å skrive noe noe shit, men fant ikke helt ut hva.

AnonymBruker
Skrevet

Skrev til han at det er helt ok at han ikke vil og er usikker, men at han kunne gitt meg en lyd om at han var usikker, så jeg slapp å sitte hele kvelden å vente på han. Egentlig hadde jeg lyst til å skrive noe noe shit, men fant ikke helt ut hva.

Skjønner, jeg får også lyst til å fyre avgårde sinte og hatfulle meldinger når slikt skjer, men det beste er bare å holde seg helt rolig og rett og slett bare gå videre. Hjelper i hvert fall ikke å mase noe mer på usikre gutter...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner, jeg får også lyst til å fyre avgårde sinte og hatfulle meldinger når slikt skjer, men det beste er bare å holde seg helt rolig og rett og slett bare gå videre. Hjelper i hvert fall ikke å mase noe mer på usikre gutter...

Jeg blir bare så frustert og lei meg. Endelig hadde jeg et lite håp om å finne en, og det har virket som han er av den seriøse typen. Men neida...

Gjest soolstrålen
Skrevet

Ååå, jeg hater når sånt skjer. Det finnes dessverre noen som bare er sånn, stikker hodet under sanden rett og slett. Sender deg en god klem :hug:

Gjest Runforit
Skrevet

TS her Nå fikk jeg mld.....Han skrev at han har vært usikker, så derfor har han ikke svart. Men herregud da, det er jo lov å sende en mld om at han er usikker og trenger tid til å tenke (eller komme med en annen idiotisk unskyldning), i stedet for å la meg sitte her å vente. For et par timer siden ville han jo treffe meg, og meningen hans kan jo ikke endret seg så kjapt. For en drittsekk! Anonymous poster hash: f259e...42e

Da svarer du: Hei. Du kan ta og tenke på det resten av livet. Jeg har verken tid eller overskudd til en usikker gutt som ikke klarer å bestemme seg for om han er interessert i å bli bedre kjent eller ikke. Jeg tar valget for deg og sletter nummeret ditt ;) Ha et fint liv!

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...