Gå til innhold

Hva skal dette bety?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar et fag alene på studiene og sitter derfor ofte alene i forelesning. Tipper vi er rundt 200-300 folk i forelesningene så tenkte ikke at noen kom til å legge merke til meg. Men fikk nylig høre at jeg blir omtalt som "hun kjendisen fra forelesningen". Hva skal dette bety??

Anonymous poster hash: c89c3...c62
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du en kjendis? :fnise:

Jeg la merke til kjekke gutter og sånt, så hvis du er et kjent fjes hadde jeg sikkert lagt merke til deg.

Anonymous poster hash: 7d527...a08
AnonymBruker
Skrevet

Er du en kjendis? :fnise:

Jeg la merke til kjekke gutter og sånt, så hvis du er et kjent fjes hadde jeg sikkert lagt merke til deg.

Haha, er på ingen måte en kjendis! Jeg er en vanlig jente som går i forelesningene og kjenner ingen andre i disse forelesningene. Så skjønner ikke helt hvorfor jeg blir omtalt som "hun kjendisen fra forelesningen":S

AnonymBruker
Skrevet

Ligner du litt på en kjendis kanskje?

Anonymous poster hash: cd356...4c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ligner du litt på en kjendis kanskje?

Anonymous poster hash: cd356...4c7

Nei, ligner ikke på en kjendis. Synes bare hele opplegget var spesielt mtp. at vi er en del studenter i forelesningene og jeg hadde håpet folk ikke kom til å legge merke til at jeg ofte sitter alene...

Skrevet

Sikker på at det var deg de snakket om?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ligner ikke på en kjendis. Synes bare hele opplegget var spesielt mtp. at vi er en del studenter i forelesningene og jeg hadde håpet folk ikke kom til å legge merke til at jeg ofte sitter alene...

Skjønner. Men tror ikke folk bryr seg om at andre sitter alene under forelesning, jeg ville i alle fall ikke lagt merke til det. Pleide selv å sitte alene, orket ikke forstyrrende medstudenter som ville småskravle. :)

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det var deg de snakket om?

Haha, ja jeg er 100% sikker på at det var meg. Det som skjedde var at en venninne av meg fortalte en student fra forelesningen at hun skulle møte meg og da svarte han "Åja, det er hun kjendisen fra forelesningen".

Er det seriøst ingen som har noen tanker om hva han mener? Synes rett og slett det er litt pinlig...

Skrevet

Haha, ja jeg er 100% sikker på at det var meg. Det som skjedde var at en venninne av meg fortalte en student fra forelesningen at hun skulle møte meg og da svarte han "Åja, det er hun kjendisen fra forelesningen".

Er det seriøst ingen som har noen tanker om hva han mener? Synes rett og slett det er litt pinlig...

Du får spør han var hva han mente da :)

AnonymBruker
Skrevet

Du får spør han var hva han mente da :)

Jeg vet jo ikke hvem som sa det engang…

AnonymBruker
Skrevet

La meg gjette, du er interessert i han, og du håper det er noe positivt? ;)

Anonymous poster hash: 87f42...7e7
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jo ikke hvem som sa det engang…

Åja, så det nå. Beklager ;)

Anonymous poster hash: 87f42...7e7

Skrevet

Kanskje du har gått rundt med skjørtet oppi trusa en gang, og gjort deg "kjent" på den måten...

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke er kjendis, er det nok en misforståelse

• Liker 1
Skrevet

Kanskje venninnen din kan spørre han? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...