Gå til innhold

er dette sneaky eller helt greit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har vært sammen med kjæresten i litt over et år (begge 26), bodd sammen siden september. Det går veldig fint, vi fungerer sammen og jeg elsker ham :) nå har det seg slik at jeg har funnet ut av at han har tenkt å fri i nogenlunde nær fremtid. Jeg har ikke funnet ut av det ved å snoke, men han er ikke spesielt god på å hemmeligholde noe som helst og jeg så at han satt og kikket på ringer på telefonen sin en kveld og et par dager senere ligger telefonen hans på kjøkkenbenken og det plinger inn en melding fra en felles veninne av oss, og utifra denne meldingen skjønner jeg at han har spurt om hjelp til å bestemme seg for ring og hjelp med min størrelse

så nå går jeg å venter på en snikete invitasjon fra min veninne hvor hun vel har planer om å lure ut av meg hva slags ring jeg syns er fin, hehe...

så er spørsmålet, skal jeg fortelle henne (ikke han selvfølgelig) at jeg vet hva som skjer? jeg har nemmelig en ganske klar ide om hva slags ring jeg ønsker og kunne jo i prinsippet bare fortelle henne hva jeg ønsker og be henne viderefomidle uten å fortelle at jeg vet selvfølgelig. Jeg har lette etter de ringene jeg så han kikket på og har selv funnet en som faktisk er litt billigere, den koster 2400; er det mye? Skal nevnes at vi også har litt ulik smak, og at han selv nok vil velge noe jeg ikke nødvendigvis umiddelbart liker, men ville selvfølgelig bli glad og nok like den etterhvert alikevel :)

så ja... hva syns dere? skal jeg sikre meg å få noe jeg liker? jeg skal jo forhåpenlig gå med den resten av livet... eller skal jeg fortsette å late som om jeg ikke skjønner noenting til min veninne så blir jeg vel fornøyd uansett

hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: 78663...175
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortell henne det. Like greit å si det som det er, så får du den ringen du vil ha og slipper å spille overrasket og takknemlig for en du kanskje ikke liker.

Anonymous poster hash: 8a748...0ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...