Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 Hørte en sang på radioen i morges; "....all You ever wanted , all You ever needed.....". Noen som vet hvilken sang jeg mener, og evnt. hvilket D.M. album denne hører til? Har tenkt en god stund på å kjøpe noen D.M. album, hvilke "må" jeg ha? Kan gjerne inneholde noen kjente slagere.. Liker sounden til denne sangen som jeg nevner i begynnelsen. Takknemlig for hjelp her! :-)
Gjest Poirot Skrevet 18. august 2004 #2 Skrevet 18. august 2004 Shout Shout let it all out.... DM er kuuuult!
Melissa Gioberti Skrevet 18. august 2004 #3 Skrevet 18. august 2004 "I'm taking a ride...with my best friend, I hope..he never let's me down again...hmm..mm...." Tror platen het "Music for the Masses"
Gjest Starya Skrevet 18. august 2004 #4 Skrevet 18. august 2004 Hørte en sang på radioen i morges; "....all You ever wanted ' date=' all You ever needed.....". Noen som vet hvilken sang jeg mener, og evnt. hvilket D.M. album denne hører til? Har tenkt en god stund på å kjøpe noen D.M. album, hvilke "må" jeg ha? Kan gjerne inneholde noen kjente slagere.. Liker sounden til denne sangen som jeg nevner i begynnelsen. Takknemlig for hjelp her! :-)[/quote'] Det skal ikke være "all I ever.."? Det er Enjoy the Silence, albumet er Violator. Jeg er inne i en Depeche-fase for tiden... Jeg har egentlig ikke så god greie på albumene, siden jeg er slem og laster ned låter løst, men jeg tror bestemt jeg kan anbefale Exciter, Violator, Songs of Faith and Devotion.. Vel, det meste fra midten av 80-tallet til nå. Etter min smak i hvert fall.
Gjest Starya Skrevet 18. august 2004 #5 Skrevet 18. august 2004 Her er forresten en oversikt over albumene.
Nitha Skrevet 18. august 2004 #6 Skrevet 18. august 2004 Når du kommer litt inn i det anbefales konsertalbumet 101 på det aller sterkeste. "Somebody" kan lette smerten for de fleste.... "Personal jesus" "Just can't get enough" "People are people" Masse store vorspielklassikere her! Fru Nitha
Suzy Skrevet 19. august 2004 #7 Skrevet 19. august 2004 Shout Shout let it all out.... DM er kuuuult! *Hvisker* Det er Tears for Fears Poirot... Jeg elsker Depeche Mode!!! Music For the Masses er et må ha album om du vil bli bedre kjent med dem
Malou Skrevet 19. august 2004 #9 Skrevet 19. august 2004 Jeg er ikke noen die-hard (megahard ) fan, men jeg elsker Home fra Ultra.
Gjest Tex Skrevet 19. august 2004 #10 Skrevet 19. august 2004 *Rådigger Depeche* You can`t change the world But you can change the facts and when you change the facts you change point of view When you change point of view you may change a vote and when you change a vote you may change the world......
Gjest Tex Skrevet 19. august 2004 #11 Skrevet 19. august 2004 Noen som har hørt Johnny Cash`s versjon av Personal Jesus...? Jeg lo så jeg holdt på å kjøre av veien !! Fyren er (var) genial, men fy fela, det er det dummeste jeg har hørt...!!
Gjest Starya Skrevet 19. august 2004 #12 Skrevet 19. august 2004 Har hørt den, ja. Synes han gjorde en bedre jobb med U2s "One".
Diva Skrevet 19. august 2004 #13 Skrevet 19. august 2004 Depeche Mode er en av de bedre gruppene som er :D
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #14 Skrevet 19. august 2004 Tusen takk til dere som hjalp meg her!! Og Starya: Du har nok rett, det er nok "I", og ikke "You"... :-) Kom over -" Depeche Mode - 1986-1998: The Singles"- på Play.com, der er også "Enjoy The Silence". Den skal jeg ha! :-)
Kalas Skrevet 19. august 2004 #15 Skrevet 19. august 2004 Synes faktisk Cash-versjonen av Personal Jesus er kul. Og jeg er veldig fan av DM! (hadde til og med en haug maxisingler, men de har blitt borte ) Har noen hørt Smashing Pumkins-versjonen av Never let me down again? Nokså artig!
birgitte242 Skrevet 19. august 2004 #16 Skrevet 19. august 2004 Har noen hørt Smashing Pumkins-versjonen av Never let me down again? Nokså artig! Ja! Den er faktisk veldig fin..
Piñacolada Skrevet 19. august 2004 #17 Skrevet 19. august 2004 Noen som har hørt Johnny Cash`s versjon av Personal Jesus...? Jeg lo så jeg holdt på å kjøre av veien !! Fyren er (var) genial, men fy fela, det er det dummeste jeg har hørt...!! Den er bra den, skal jeg si deg!
Gjest Tex Skrevet 20. august 2004 #18 Skrevet 20. august 2004 Den er bra den, skal jeg si deg! Den ække bra den, skal jeg si deg
Suzy Skrevet 20. august 2004 #19 Skrevet 20. august 2004 *Rådigger Depeche* You can`t change the world But you can change the facts and when you change the facts you change point of view When you change point of view you may change a vote and when you change a vote you may change the world...... Utrolig bra!!! *løper hjem for å lete fram gamle Cd'er*
Gjest Tex Skrevet 20. august 2004 #20 Skrevet 20. august 2004 I want you now tomorrow won`t do there`s a yearning inside and it`s showing trough Reach out your hands and accept my love we`ve waited for too long enough if enough..... I want you now
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå