Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til USA i sommer og vil hamstre med meg noen par med Nike's, da jeg har hørt at prisene er ganske vennlige. Noen her som vet sånn ca. hva prisen er? Og hvordan er utvalget? Jeg finner få par som jeg vil ha her i Norge, men på Instagram og andre sosiale medier flyter det over av kule varianter som jeg har utrolig lyst på. Er det lett å komme over disse mer "unike" parene i USA?

Anonymous poster hash: 7402f...8af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt mine i Nike Outlets. Vanligvis ligger prisene mellom 30 og 70 dollar for de fleste modellene (2014). Utvalget var veldig bra der jeg har vært. I vanlige sportsskobutikker, ligger prisene ofte rundt 70 dollar og oppover.

Skrevet

Nike er generelt billigere enn i Norge, men nå er jo dollarkursen ikke helt handlevennlig for nordmenn, så det er jo dyrere enn det har vært. Lady foot locker (eller foot locker) har mye på hjemmesida si, så du kan se priser og utvalg, det finnes billigere butikker F.eks outlet, men det spørs jo helt hvor du skal osv :-)

Skrevet

På Outlet's er det mye billigere. I vanlige sportbutikker er det litt billigere, men da kommer det litt ann på kursen hvor mye du sparer.

Var nettopp i NY og tittet på joggesko på Footlocker (sko/sportsbutikk) og der lå generelt joggeskoene (Nike, Adidas, Asics) på mellom 90 og 150$.

Kursen er jo nå så kjip som 8,4 eller noe så det blir jo da så mye som 750-1250kr. Skoene koster vel oftest mellom 1100-1800kr kanskje i Norge?!

Er kursen derimot som den var i høst 6,5 er jo det bare 586-975kr :)

Gjest Anastasia
Skrevet

Jeg kjøpte mine Nike-sko på Foot Locker i Las Vegas. Betalte vel 100 USD. Var innom Nike Store og, men der var det dyrt. Brukte vel nærmere 1500 kr på treningstøy og det er ikke billig. Har du mulighet til å dra innom en outlet så hadde jeg heller satset på det, hvis du ikke kommer over noe salg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...