AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Og der er det mye rart De var ute på byen i går, og Silje har lagt ut et selfie-bilde "dagen derpå". Jeg synes jo at det er rart også, men helt greit. Det er kommentarene som jeg reagerer på. Det er en singelgruppe, men man trenger ikke å være så ivrig når man kommenterer noe. Lik bildet (men ikke alle bildene) og si noe om gårsdagen. Ikke be om flere bilder, ikke si at hun har pene øyne osv. Generelt mye desperate flørteforsøk på kommentarer og bilder som blir lagt ut. Hva med å heller prøve å fremstå som en interessant, morsom, spennende person, og ikke bare pøse på med komplimenter og div? Ser også at det er mye dumme linker, videoer osv som blir lagt ut. Hvorfor vil du som mann legge ut en bikinivideo på en singelgruppe på Facebook? Du tenkte at det ville imponere damene? Hvorfor vil du skrive fotballmeldinger på en slik side? I tilfelle 5 % av damene er fotballinteresserte? Og så har vi kranglefantene eller de som er negative til alt og alle. Det verste er at de neppe troller, de skjønner bare ikke hvordan de fremstår. Det er så tydelig hvorfor mange av disse er single, og det gjelder begge kjønn. Anonymous poster hash: 6aea1...e98 3
Gjest HeiHade Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Vet ikke om jeg hadde forventet så mye mer, i en singelgruppe på Facebook. 1
Summers Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 (endret) Du trengte jo ikke legge ut facebooken, kjipt for de som blir hengt ut på KG. De vil jo kjenne seg igjen om de leser tråden samtidig som du selvsagt har valgt å anonym overfor dem. Endret 22. mars 2015 av Summers 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Du trengte jo ikke legge ut facebooken, kjipt for de som blir hengt ut på KG. De vil jo kjenne seg igjen om de leser tråden samtidig som du selvsagt har valgt å anonym. Som du ser så har jeg sensurert navn og bilder. Hvis noen av dem finner denne tråden, så er det bare fint. Da ser de hva de kan justere. Anonymous poster hash: 6aea1...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå