Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å starte med Betakaroten tabletter, er veldig lys i huden, blir sjelden merkbar brun, har fregner i ansiktet og har litt rød/oransje skinn i håret. Noen som kan hjelpe med et godt alternativ til Betakaroten? Har prøvd to ulike fra Norge, et fra helsekosten og et fra nettbutikken( betakaroten.no) uten virkning. Har lest på nettet at Sverige har noen gode alternativ som f. Eks Maxosol, Betakaroten fra denne siden( http://www.svenskhalsokost.se/produkter/betakaroten?da=14-386) og Betakaroten mega (http://www.svenskhalsokost.se/produkter/betakaroten_mega ) . Noen som har noen anbefalinger eller har prøvd noen av de jeg la ut fra Sverige? Trenger virkelig hjelp :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt betakaroten tidligere. Fargen sitter lengre, blir jevnere og bedrer soleksem, det kan jeg skrive under på, men jeg har ikke opplevd å bli noe brunere.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring med betakaroten er at jeg ikke blir like fort solbrent og at fargen holder lenger. Er enda litt usikker på om jeg skal begynne igjen da, følte fargen ble litt mer oransje enn det jeg vanligvis pleide å få uten betakaroten..

Anonymous poster hash: 7c793...fbb
Skrevet

Jeg har brukt betakaroten tidligere. Fargen sitter lengre, blir jevnere og bedrer soleksem, det kan jeg skrive under på, men jeg har ikke opplevd å bli noe brunere.

Hvilke produkt brukte du?

Skrevet

Hvilke produkt brukte du?

Det var fra betakaroten.no, synes å huske de har det høyeste innholdet som er lovlig i Norge. Men kan ikke si det for sikkert, for det begynner å bli noen år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Kan man bestille med høyere dose en lovlig i norge, eller vil den da bli stoppet i tollen?

Anonymous poster hash: 1554e...59d
Skrevet

Kan man bestille med høyere dose en lovlig i norge, eller vil den da bli stoppet i tollen?

Anonymous poster hash: 1554e...59d

Mener jeg hørte noe greier om at i henhold til regler i Sverige, har de lov til å dosere sterkere mengder i f.eks kosttilskudd enn her i Norge. Nå vet jeg ikke med svensk betakaroten, men jeg kjøper alltid b-vitaminene mine over grensa - nettopp fordi det er kraftigere dosering som jeg synes gir bedre resultater :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...