Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 4 jenter på 20/21 år som planlegger tur til sommeren, men vi klarer ikke å finne noe som passer oss bra. Vi vil ha gode shoppingmuligheter, uteliv (ikke Rhodos/Magaluf) og strand, noen som har noen tips? :)

Hittil har vi bare funnet Nice/Cannes og Split/Hvar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nice var en veldig fin by! Kan Barcelona være aktuelt?

AnonymBruker
Skrevet

Barcelona

Palma

Singspore

Anonymous poster hash: 28a6e...2ed

Skrevet

Jeg har hørt at stranden i Barelona ikke er så bra?

Takk for tips :)

Skrevet

Fly til Barcelona og bo i Calella, som ligger 40-50 min. med tog unna Barcelona. Det er en badeby med lang sandstrand, koselig sentrum og mange hoteller, da får man både by og strand på en og samme tur. En av de beste feriene jeg har hatt, billig var det og :)

AnonymBruker
Skrevet

Barcelona,Marbella, Franske rivera/Nice/Monaco :)

Anonymous poster hash: 143df...74b
Skrevet

Fly til Barcelona og bo i Calella, som ligger 40-50 min. med tog unna Barcelona. Det er en badeby med lang sandstrand, koselig sentrum og mange hoteller, da får man både by og strand på en og samme tur. En av de beste feriene jeg har hatt, billig var det og :)

Hvordan var utelivet i Calella? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var utelivet i Calella? :)

Det fikk jeg dessverre ikke testet ut, siden vi hadde med barn. Men, siden det selges alkohol nesten overalt i Spania vil jeg tro at det ikke blir kjedelig. Er sikkert flere nattklubber der, men de er jo ofte ikke så synlige hvis man ikke ser etter dem. Hadde jeg dratt dit på jentetur hadde det nok blitt drinker hver kveld, men hadde kanskje tatt inn på hotell i Barcelona for en natt eller to for å tatt en skikkelig fest.

Anonymous poster hash: e9ffb...cda

Skrevet

Jeg har hørt at stranden i Barelona ikke er så bra?

Takk for tips :)

Nå var jeg der på studietur, så det ble kun lunsj på stranden. Det er en veldig stor sandstrand og mener du får leid solsenger og parasol. I Nice er det ikke sandstrand, men stein. Vi dro på en av de private stedene og betalte 300 for seng og parasol. Nå finnes det nok rimeligere steder enn det, men det virket som om alt var privateid på bystranda.
Skrevet

Det fikk jeg dessverre ikke testet ut, siden vi hadde med barn. Men, siden det selges alkohol nesten overalt i Spania vil jeg tro at det ikke blir kjedelig. Er sikkert flere nattklubber der, men de er jo ofte ikke så synlige hvis man ikke ser etter dem. Hadde jeg dratt dit på jentetur hadde det nok blitt drinker hver kveld, men hadde kanskje tatt inn på hotell i Barcelona for en natt eller to for å tatt en skikkelig fest.

Anonymous poster hash: e9ffb...cda

Sant, takk :)

Skrevet

Nå var jeg der på studietur, så det ble kun lunsj på stranden. Det er en veldig stor sandstrand og mener du får leid solsenger og parasol. I Nice er det ikke sandstrand, men stein. Vi dro på en av de private stedene og betalte 300 for seng og parasol. Nå finnes det nok rimeligere steder enn det, men det virket som om alt var privateid på bystranda.

Oi, fint å vite, takk :)

Gjest imperio
Skrevet

London, men det har ikke strandliv, men gode shoppingmuligheter og uteliv. Eller New York (dyrt) men bra by.

Ellers så er det jo Barcelona, synes ikke shoppingmulighetene var så bra der da. Men så liker jeg ikke typiske syden-shopping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...