Gå til innhold

Testing på ettermiddag lenge etter forventet mens.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I følge appen skulle mensen kommet 13.mars. Det gjorde den ikke. Nå er det riktignok sånn at den ofte er noen dager forsinket, men det er likevel et mønster så jeg tenke at da kommer den gjerne litt senere. Nå har det imidlertid gått 9 dager og da begynner jeg å lure på om jeg er gravid eller ikke. Men så er det disse testene da hvor det presiseres at man tester om morgenen. Nå er det søndag og hvis jeg skal følge det må jeg vente helt til tirsdag. Kan jeg teste mandag ettermiddag? Vil det, med tanke på at det er så mange dager over tiden, vise uavhengig av testetidspunkt?

Anonymous poster hash: 97b6e...f2b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

er ikke omtrent samme situasjon som deg, hvis du er så lang over ikm så tror jeg dagen skal gå fint...bare ikke drikk så mye vann og hold deg lengst mulig. og ikke kjøp rfsu sin g.test, lest mye dårlig om den!

Anonymous poster hash: cc78f...df2
AnonymBruker
Skrevet

I følge appen skulle mensen kommet 13.mars. Det gjorde den ikke. Nå er det riktignok sånn at den ofte er noen dager forsinket, men det er likevel et mønster så jeg tenke at da kommer den gjerne litt senere. Nå har det imidlertid gått 9 dager og da begynner jeg å lure på om jeg er gravid eller ikke. Men så er det disse testene da hvor det presiseres at man tester om morgenen. Nå er det søndag og hvis jeg skal følge det må jeg vente helt til tirsdag. Kan jeg teste mandag ettermiddag? Vil det, med tanke på at det er så mange dager over tiden, vise uavhengig av testetidspunkt?

Så lenge etter forventet mens kan du neste når som helst på dagen.

Hvorfor må du vente helt til tirsdag med å teste med morgenurin? Poenget med det er uansett at urinen er konsentrert om morgenen fordi du ikke drikker eller tisser mye om natten.

Anonymous poster hash: 6a4bc...e59

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge etter forventet mens kan du neste når som helst på dagen.

Hvorfor må du vente helt til tirsdag med å teste med morgenurin? Poenget med det er uansett at urinen er konsentrert om morgenen fordi du ikke drikker eller tisser mye om natten.

Anonymous poster hash: 6a4bc...e59

Fordi det er søndag og apoteket er stengt? Og jeg begynner så tidlig på jobb i morgen at jeg kan ikke la være å tisse før butikkene åpner.

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg testet på kvelden. Var like mye gravid da som på morgenen. Testet 2 ganger til utover(man tror jo ikke på det i starten :P) og hver gang på kvelden siden jeg er like tålmodig som en ilder...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg testet også på kvelden. Tok testen egentlig mest for å avkrefte mistanken siden mensen aldri kom, men den var meeeget sterkt positiv.

Anonymous poster hash: fbb31...fb1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er søndag og apoteket er stengt? Og jeg begynner så tidlig på jobb i morgen at jeg kan ikke la være å tisse før butikkene åpner.

Mange apoteker er åpne noen timer på søndags ettermiddag/kveld.

Anonymous poster hash: 94fac...280

AnonymBruker
Skrevet

Jeg testet på ettermiddagen, tre dager etter at forventet mens skulle kommet. Den ble knallpositiv uansett.

Anonymous poster hash: e4c2e...d48
Skrevet

Hvordan har det gått med testingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...