Jeanetto Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Jeg har mitt naturlige, kjedelige brune hår.. Det har ikke vert farget før! Så jeg lurer på å farge/stripe det, og har litt lyst å gå litt lysere. Vill hvertfall ha litt mer liv i håret! Har tenkt litt på ombre og, men er litt lei det + jeg har kun hår til litt nedenfor skuldrene. Har dere noen gode tips om hvordan jeg kan stripe håret for å få mer liv i det? Og eventuelt om dere vet om noen gode frisører i Åsane/Bergen?
Gjest Ravna Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna
Jeanetto Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2015 Ooh, balayage har jeg alltid tenkt har vert sååå fint - men aldri visst hva det har blitt kalt! Tusen takk :D
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Bumper denne litt, da jeg også er på jakt etter gode frisører i Bergen/Åsane :-) Anonymous poster hash: 809ac...579
Aphrodite Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Vendela på Prakt/Ramsvik er flink. Usikker på om hun er lærling enda eller om hun er ferdig utdannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå