AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Jeg har datet en fyr nå i det siste. I går var det vår andre date. Vi dro ut og spiste på restaurant, også tok jeg han med på fest for å møte mine venner.. da festen var slutt og vi var på vei hjem, fortalte han meg det at han tror vi ikke passer så bra til dating, men var hyggelig å bli litt kjent med meg og hilse på vennene mine. Han hadde tenkt å si det på festen til og med. I ettertid nå tenker jeg: jeg er virkelig så teit/stygg/dum osv? Har jeg sagt/gjort noe galt? Jeg har aldri blitt avvist før, men er den som avviser som oftes når det gjelder dating. Jeg likte han veldig godt.. og så for meg en framtid med han.. Men nei. Jeg er deppa, og jeg skal ligge i senga i hele dag og syns synd på meg selv :/Anonymous poster hash: 27c37...4a7
Summers Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Om dette er eneste gangen du har blitt avvist så er du vel neppe dum/stygg/teit/osv. 4
LadyL Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Jeg har datet en fyr nå i det siste. I går var det vår andre date. Vi dro ut og spiste på restaurant, også tok jeg han med på fest for å møte mine venner.. da festen var slutt og vi var på vei hjem, fortalte han meg det at han tror vi ikke passer så bra til dating, men var hyggelig å bli litt kjent med meg og hilse på vennene mine. Han hadde tenkt å si det på festen til og med. I ettertid nå tenker jeg: jeg er virkelig så teit/stygg/dum osv? Har jeg sagt/gjort noe galt? Jeg har aldri blitt avvist før, men er den som avviser som oftes når det gjelder dating. Jeg likte han veldig godt.. og så for meg en framtid med han.. Men nei. Jeg er deppa, og jeg skal ligge i senga i hele dag og syns synd på meg selv :/Anonymous poster hash: 27c37...4a7 Spurte du han om hvorfor? Det er jo greit å vite sånn i forhold til å date andre, OM det var noe spesielt da. Kan jo bare være at han ikke følte noe tiltrekning til deg? Sånn er det jo noen ganger..
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Jeg skjønner godt at det er tungt, men ikke gjør det til en stor eksistensiell greie hvor du underkjenner hele din person. Han synes helt sikkert ikke at utseendet ditt er for dårlig, siden han faktisk gikk på to dater med deg, så det gikk på noe annet, mest sannsynlig personlig kjemi. Det er et faktum at man kan like noen på "alle" måter, men fremdeles ikke få de følelsene som gjør at man ønsker å bli kjæreste med vedkommende. Likevel, siden han avsluttet det med deg såpass fort, kan det hende at det var noen smågreier med personligheten din som rett og slett ikke føltes kompatible med hans. Eller kanskje er han en utålmodig person som må føle det helt umiddelbart. Selv dater jeg nå en fantastisk fin fyr. Vi har vært sammen nesten konstant i et par måneder og jeg har sett alle hans gode kvaliteter helt fra starten av, men det er først nå jeg tror jeg kan falle for ham og etter hvert inngå et forpliktende forhold med ham. Noen ganger tar det tid, og enten var daten din for utålmodig, ellers visste han det bare såpass tidlig at det ikke kunne bli dere. Uansett skal du ikke la det knekke deg. Tenk på hvor dårlige odds det egentlig er for at noen du liker, skal like deg tilbake. Ofte må vi prøve mange ganger. Tenk også på andre gode mennesker i livet ditt - har de opplevd å bli avvist noen gang? Betyr det at de er uelskbare eller at det er noe grunnleggende feil med dem? Nei, bare at de har truffet feil person. Anonymous poster hash: 3e191...533
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 noen ganger matcher man bare ikke det har gitt deg muligheten til å finne en enda bedre mann! Anonymous poster hash: 82e4a...68d
Sylvari Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Er bare sånn det er noen ganger, siden du har kjennskap til å avvise personer, så tenkte du vel ikke at alle de du avviste var dumme,stygge eller ekle? Noen ganger klikker det bare ikke.
Gjest Faerunpedia Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Hadde du vært stygg/teit/dum hadde han neppe hatt en date nr 2 med deg. Og at man avviser noen betyr ikke nødvendigvis at det er noe galt med vedkommende, bare at man ikke matcher helt. De jeg har avvist etter andre date har det aldri vært noe galt med, det ble bare klart at det ikke kunne blitt et forhold ut av det fordi " noe " manglet
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Har dere hatt to dater, så var du fysisk attraktiv nok til å bli bedt ut. Da er det heller personligheten som ikke matcher. Han var voksen og forfriskende oppriktig ved å si det direkte til deg, og i person. Så det er ingenting å sitte og stusse over eller vente på en sms. Anonymous poster hash: 326fe...904
peanut_juice Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Noen ganger passer man bare ikke sammen rett og slett. Det var litt sånn for meg også første gangen noen sa at vi ikke passet så godt sammen som evt kjærester. Jeg var under den oppfattning at jeg hadde en personlighet som ALLE ville like og elske. Men jeg har senere innsett at sånn er det ikke, og det er ikke alle jeg heller føler at passer for meg på den måten. Så du er nok verken stygg eller dum, og du kan heller glede deg til du finner en som passer deg bedre;)
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Følte det samme da jeg ble avvist selv, hadde såpass bra kjemi at jeg ble veldig såra når personen ikke likte meg tilbake. Hun sa også at det ikke var noe galt med meg og skyldte på alt mulig annet. Dette var etter et par uker med dating, men hadde kjent hverandre lenge før dette så det føltes som vi var kjærester omtrent i de to ukene. Anonymous poster hash: 36bee...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå