løvemamma Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 På mandag, to uker før bryllupet, fikk vi endelig tilsendt kontrakt og giro for det stedet vi skulle leie, og der kom det fram helt andre regler enn det vi hadde fått høre muntlig :o Bla måtte alle gjestene være ute klokken ett! - jeg gifter meg klokken 15.00, og alt måtte være ryddet til klokken to(om natten) I tillegg var det ikke lov å ha med eget stereoanlegg, vi skulle ha DJ. Fikk fullstendig panikk, og dro ned for å prate med de, der møtte vi en bitch av en kommunedame vi aldri hadde sett før som fortalte oss at hun ga faen i hva de som jobbet der hadde sagt, det kom ikke til å bli firt på noen krav. Vi sa da at vi antakelig kom til å si opp hele avtalen - som vi jo ikke hadde skrevet under på - og da sa hun at vi hadde til dagen etter klokken 13.00 til å bestemme oss. Vi var jo helt desperate og forventet overhodet ikke å finne et nytt sted som var like billig(5000kr), hvor vi kunne ta med egen mat og ha 60 gjester. Ble skikkelig deppa av å tenke på at jeg måtte sende alle gjestene hjem klokken halv ett, men vet dere hva?? VI FANT ET NYTT STED!! Kostet bare 1500kr, like nærme kirken, vi kunne være der hele natten og rydde dagen etter. Jeg er så glad! En sann tilfredstillelse å ringe megga for å si at hun kunne si opp hele avtalen. Så til deg som ikke har funnet lokale ett år i forveien: Det er virkelig håp! Og til dere andre - les kotrakten så fort som mulig....
Pip Skrevet 18. august 2004 #2 Skrevet 18. august 2004 Så deilig at de fann eit lokale som passa dykk betre! Lukke til vidare (og ja - lurt å sjekke opp umiddelbart kva for reglar som gjeld etc., og ha det skriftleg!).
Sita Skrevet 18. august 2004 #5 Skrevet 18. august 2004 Bra at alt ordna seg da Ikke gøy når slikt hender og det bør det heller ikke gjøre!!
Gjest MrsL Skrevet 18. august 2004 #6 Skrevet 18. august 2004 Blir stadig like sjokkert over folks manglende evne til imøtekommenhet. Bra dere fant nytt lokale :-)
~*Unni*~ Skrevet 18. august 2004 #7 Skrevet 18. august 2004 :hår: Himmel for ei megge! Håpe rdu ga henne inn Flott at du fannt nytt lokale da...sikkert 10 ganger bedre
Måne Skrevet 18. august 2004 #8 Skrevet 18. august 2004 oj, skønner panikken din. Hurra for at det ordnet seg så fint Dritt negative mennesker - positiv tenkning hadde ikke hu peiling på hva var :klø:
Catzy Skrevet 18. august 2004 #9 Skrevet 18. august 2004 Wow! Så bra! Og så utrolig mye bedre enn den originale planen! Lykke til med den store dagen! Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå