Gå til innhold

Har DU smoothieblender med flasker? Se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe meg en slik smoothieblender med flasker, men ønsker å høre om deres erfaringer først 😄

Dersom du har en; Hvor kjøpte du den? Hva kostet den? Vil du dele positive/negative erfaringer?

På forhånd takk for svar 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fra OBH Nordica, er kjempefornøyd! Kjøpte den på Coop obs til 299 for litt over et år siden. Den har blitt brukt hver dag til både is og frosne bær og den fungerer like bra ennå :)

Skrevet

Jeg har også den fra OBH Nordica, kjøpt den på Jernia, mener den kostet 249 rett før jul. Er veldig fornøyd med den, men har bare brukt den til smoothie av halvtinte bær.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke selv, men så på tilbudsavisa til jernia at de har obh nordica på tilbud nå ;)

Anonymous poster hash: 3ad63...ec5
Gjest Happyface87
Skrevet

Jeg er veeeldig fornøyd men min fra Melissa, tror jeg betalte 199,- på tenknik magasinet. Har brukt den hver dag siden oktober :P Og man får kjøpt flasker på Nille som passer til! Det fant jeg ut ved en tilfeldighet

Skrevet

Har hørt om disse, men vet ikke hvordan de ser ut... Blind... Blir det mye oppvask av dette? Ja, flaskene må vaskes, men ellers? Det er derfor jeg ikke gidder å lage smoothie så ofte, for det er så mye styr med rengjøringen :P

Skrevet (endret)

Jeg har en drink'n'go og den er super, lager smoothie omtrent hver dag. Er bare flaskene og den kniven man skrur på som skal vaskes, jeg putter det rett i oppvaskmaskinen :-)

Endret av Lisa-Marie
Skrevet

Jeg har en jeg plutselig fikk i posten fra melk.no. En svensk av noe slag. Mye enklere å mekke smoothie i den enn å finne frem blenderen.

Skrevet

Jeg fikk en i gave og synes den er veldig grei å bruke! Men flaskene er rett og slett noe dritt å vaske for oss som ikke har oppvaskmaskin. For høye og smale slik at det er nesten umulig å komme til med børsten! Savner den gamle blenderen min litt ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...