Gå til innhold

Fylleangst uten grunn..

Anbefalte innlegg

Gjest imperio
Skrevet

Sitter her med fylleangst, vær en lyd får meg til å gråte. Tenker at naboene kommer på døren for å kjefte meg full.
Hadde to venner over i går for en liten fest. Musikken var høy i noen sekunder, før jeg skrudde den ned.
Vi pratet og lo litt høyt kanskje, men vi dro ut på byen til rett tid.

Men lell så sitter jeg da her å skjelver og gråter. Som sagt, vær en lyd får tårene til å renne. Hører folk som går ute i gangen og utenfor vinduet. Jeg lufter stuen, så vinduet er åpent.

Vanligvis så er den en grunn til at jeg fylleangst, men i dag så føles det helt tåpelig. Eller? Er det mulig å ha fylleangst uten grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt fylleangst uten grunn, og kjenner mange andre det skjer med også. Hold ut, det blir bedre i morgen :)

Skrevet

Det har skjedd meg og. Men, er det så ille å ha vært litt høylytt? Sett på en koselig film, lag deg litt deilig mat og slapp av. :)

Skrevet

Sitter her med fylleangst, vær en lyd får meg til å gråte. Tenker at naboene kommer på døren for å kjefte meg full.

Hadde to venner over i går for en liten fest. Musikken var høy i noen sekunder, før jeg skrudde den ned.

Vi pratet og lo litt høyt kanskje, men vi dro ut på byen til rett tid.

Men lell så sitter jeg da her å skjelver og gråter. Som sagt, vær en lyd får tårene til å renne. Hører folk som går ute i gangen og utenfor vinduet. Jeg lufter stuen, så vinduet er åpent.

Vanligvis så er den en grunn til at jeg fylleangst, men i dag så føles det helt tåpelig. Eller? Er det mulig å ha fylleangst uten grunn?

Kroppen din er jo forgiftet.

Gjest Keikolina
Skrevet

Er fælt mens det står på, men går over. En god grunn for meg å slutte å drikke, hadde det hver eneste gang. Og var sjelden noe grunn for det, ha ha.

Gjest imperio
Skrevet

Har mest lyst til å krype under dynen og aldri komme ut :( Men jeg får ikke til å røre meg, har sittet (sottet?) her med føttene i kryss for lenge, hoftene mine gjør vondt haha.

Jeg drikker svært sjeldent. 2-3 ganger i året, noen ganger mindre enn det også. Drakk 1 gang på to år liksom. Drakk vær helg ca fra jeg var 16 til jeg fylte 18. Da jeg ble 18 var jeg så lei av alkohol og fulle folk, at jeg la vodkaflasken på hylla. :fnise:
Så fylleangst er ikke akkurat noe jeg er vandt med. Vanligvis så gjør jeg noe dumt eller sier noe dumt, og er med venner og familie som mobber meg for det. Jeg eier ikke filter. Men i går så drakk jeg med folk som gjør mye verre ting enn meg, så jeg har ingenting å angre for :danse:

Skrevet

I tillegg til angsten fikk jeg også løs mage, tørr munn, dårlig holdning, kvalme, og undring over hvorfor man liker å drikke alkohol.

Slutt og drikk og heller våkne opp uthvilt og med masse energi på søndager til å ta en joggetur i stedet for å drikke fylla hele natta for bekreftelsen skyld.

Gjest imperio
Skrevet

I tillegg til angsten fikk jeg også løs mage, tørr munn, dårlig holdning, kvalme, og undring over hvorfor man liker å drikke alkohol.

Slutt og drikk og heller våkne opp uthvilt og med masse energi på søndager til å ta en joggetur i stedet for å drikke fylla hele natta for bekreftelsen skyld.

Jeg har tørr munn, skjelvinger og er skrubbsulten men tørr ikke å spise.

Ikke noe løs mage *bank i bordet* og ikke noe kvalme eller hodepine. Jeg drakk mye i går, alt for mye, men det kaaaaan være mulig at jeg er litt små full eller brisen enda, da siste drinken var i 10 tiden i dag.

Skrevet

Jeg har tørr munn, skjelvinger og er skrubbsulten men tørr ikke å spise.

Ikke noe løs mage *bank i bordet* og ikke noe kvalme eller hodepine. Jeg drakk mye i går, alt for mye, men det kaaaaan være mulig at jeg er litt små full eller brisen enda, da siste drinken var i 10 tiden i dag.

For firehundre år siden skrev ludvig holberg, hvorfor drikker jeppe, man skjønte ikke hva fylla skulle være godt for den gangen helller.

Hvorfor liker folk å drikke?

- fordi da kan man gjøre det man har aller helst lyst til.

Derfor drikker mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...