Gjest asha Skrevet 1. juli 2002 #1 Skrevet 1. juli 2002 skal også tre uker til brasil. Hvor mye penger må jeg regne med? Money, money money........
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 2. juli 2002 #2 Skrevet 2. juli 2002 Kan egentlig ikke svare deg, men ville tipse deg om å legge til litt mer info. Har du bare flybilett eller også hotell? Hva er evt. inkludert her? Hvor i Brasil skal du? Har litt lyst til å reise til Brasil selv, så jeg vil også gjerne vite litt om kostnadsnivået.
Gjest asha Skrevet 2. juli 2002 #3 Skrevet 2. juli 2002 jeg skal til rio og bo hos mitt søskenbarn, og bor dermed gratis. men er mat dyrt? hvor mye lommemoney trenger jeg???
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 3. juli 2002 #4 Skrevet 3. juli 2002 Hvis søskenbarnet ditt bor der, hvorfor ikke spørre han/henne?
Guess What! Skrevet 10. juli 2002 #6 Skrevet 10. juli 2002 oi! Så du satser på at han er hjemme du da ? :o Syntest du svarte litt kort, og ubestemt hva du var på jakt etter. Men du kan nå tenke i norske penger.. Da det ikke er så dumt å ha for mye enn for lite ! Du bor gratis.. Er det utesteder ++ du tenker på da? Da må du jo tenke om du skal ut hver dag/kveld.. Om du skal betale noen opplevelser.. vet ikke jeg? Litt under 10 000 hadde jeg tatt med meg på 3 uker i Rio ! :kgsmil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå