Gå til innhold

Masse slim i halsen, HJELP!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med dette siden jeg kanskje var 10 år gammel. Nå er jeg 17 og det er verre enn noen gang før. Jeg kan stå i 20 min på morgenen og bare hoste opp slim som samler seg i halsen.. Ofte går det så langt at jeg brekker meg og kaster opp.. Jeg opererte mandlene for en liten tid siden, da de var enormt store og legene trodde det kunne være grunnen til slimet.. Når har det gått to mnd siden jeg opererte, og det er fortsatt masse slim i halsen min!

Er alltid som verst etter jeg har sovet.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har slike slimoppløsende tabletter, men de kan jeg ikke bruke i evig tid.. Trenger sårt hjelp!

Anonymous poster hash: fc7f7...099

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør fastlegen om henvisning til øre nese hals lege? Jeg sliter mye med slim selv men til meg er det pga astma at jeg sliter mye med slim da :)

Anonymous poster hash: 6e281...171

AnonymBruker
Skrevet

Drikker du lite og/eller er tett i nesa?

Anonymous poster hash: bc8ac...e1a

AnonymBruker
Skrevet

Spør fastlegen om henvisning til øre nese hals lege? Jeg sliter mye med slim selv men til meg er det pga astma at jeg sliter mye med slim da :)

Anonymous poster hash: 6e281...171

Har vært hos øre/nese/hals flere ganger, men blir aldri gjort noe med..

AnonymBruker
Skrevet

Drikk mye vann. Slutt å drikk melk.

Anonymous poster hash: f63ca...766

AnonymBruker
Skrevet

Drikker du lite og/eller er tett i nesa?

Anonymous poster hash: bc8ac...e1a

Drikker mye og er sjeldent tett i nesa

Skrevet

Spiser du mye melkeprodukter?

AnonymBruker
Skrevet

Drikk mye vann. Slutt å drikk melk.

Anonymous poster hash: f63ca...766

Drikker nesten bare vann og liker ikke melk så drikker det aldri..:(

AnonymBruker
Skrevet

Har det samme problemet. Verst når jeg ligger med hodet ned, som da jeg skal sove, men også ellers. Har slitt med dette i snart 4 år. Gikk til fastlegen for problemet for 2 år siden, og fikk da kun beskjed om at noen mennesker naturlig hadde mer slim i halsen enn andre, men jeg nekter å tro at dette er normalt. Noen ganger er det kjempeplagsomt. Er også alltid tett i nesen når jeg skal sove, men ikke ellers.

Spiser en del melkeprodukter nå, men gjorde det ikke før. Det er noe jeg har begynt med det siste året, så jeg vet at det ikke er årsaken. Ikke røyker jeg heller, og er ellers frisk og rask. Bør nok bestille ny time og bli henvist videre!

Anonymous poster hash: 1fbdc...6dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...