Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #1 Del Skrevet 18. august 2004 I ett innlegg her som omhandlet 9 åringer og dems leggetid, har det blitt heftig debatert omkring emnet sengevæting... Til tros for at flere har gjort debatantene oppmerksom på at det ikke er sengevæting som er temaet, har debatten fortsatt. Nå har jeg laget en tråd om sengevæting, så kan dere fortsette her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2004 #2 Del Skrevet 18. august 2004 Vel,...siden tråden handler om sengevæting kan jeg komme med en liten oppfordring,... Når dere skal på hotellferie med et barn som dere vet er sengevæter, kan dere høre i resepsjonen om de har et sånt "sengevæter-laken" å låne bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leile Skrevet 19. august 2004 #3 Del Skrevet 19. august 2004 Vel,...siden tråden handler om sengevæting kan jeg komme med en liten oppfordring,... Når dere skal på hotellferie med et barn som dere vet er sengevæter, kan dere høre i resepsjonen om de har et sånt "sengevæter-laken" å låne bort. Har man det på hoteller? Her i norge kanskje, men jeg har spurt flere ganger på hotell i utlandet og ingen av de har skjønt et kvekk av hva jeg har spurt etter. Virker ikke som om ungene utenlands tisser i sengen. Nei, vår erfaring har vært at det beste er å ta med nattbleier på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. august 2004 #4 Del Skrevet 19. august 2004 En får kjøpt såkalte engangskladder på apoteket, som er en engangslaken omtrent 70 x 60 cm stort og med plasttrekk på ene siden. Funker utmerket og tar ikkeno plass. Og kastes etter bruk, så kofferten er antakelig lettere når du skal hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leile Skrevet 19. august 2004 #5 Del Skrevet 19. august 2004 ja, men disse engangskladdene beskytter kun madrassen, og funker fint for jenter. Med gutter derimot med en tissefant som peker i alle retninger, blir alikevel dyna ofte våt når man bruker slike kladder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. august 2004 #6 Del Skrevet 19. august 2004 Funket fint for min sønn iallefall, han har da truse på seg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå