Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd hauger av vippeserum, både med og uten hell. Det aller beste, som gav supre resultater, var Latisse, men det er så vanskelig( og dyrt) å få tak i.

Så i stedet for å bruke penger på serum som funker under middels, så har jeg satt på punktvipper....men det syns jeg faktisk ødelegger vippene mine. Bruker lim som varer 3-4 uker, og når de omsider faller av, er vippene mine kortere og ser flisete ut.

Nå trenger jeg å få dem fine igjen, har ingenting på dem. Vil ikke ha extensions, da jeg tipper det har samme effekt som punktvipper. Limet jeg har brukt er samme lim som dem som setter på extensions bruker.

Har prøvd castorolje, uten hell. Har hørt man smøre på e-vitamin, noen som har prøvd eller har tro på det? Får kjøpt kapsler i utlandet som man kan knekke opp og dermed smøre på. Har og hørt om kokosolje...

eller finnes det et serum dere går god for...?

Anonymous poster hash: 03024...2ee
Videoannonse
Annonse
Gjest Jeeeeeeea
Skrevet

Jeg hadde vippeextensions for en stund siden, og etter at jeg fjernet de var det et område jeg ikke hadde øyenvipper i det hele tatt. Resten av vippene var veldig korte og flisete, som du beskriver. Jeg fikk anbefalt Stimulash Fusion, som du påfører hver kveld i 6 uker. Jeg har brukt det i snart 3 uker, og jeg ser stor forskjell! På det området hvor jeg ikke hadde vipper har det nå vokst ut, og de er nesten like lange som resten. Er strålende fornøyd, og har enda 3 uker igjen før jeg er ferdig med "kuren".

Jeg betalte ca 1000 kr hos kicks, men fant de litt billigere på vita:
http://www.vita.no/makeup/stimulash-fusion-intensive-night-conditioning-lash-enhancer

Skrevet

Stimulash fusion fungerer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vippeextensions for en stund siden, og etter at jeg fjernet de var det et område jeg ikke hadde øyenvipper i det hele tatt. Resten av vippene var veldig korte og flisete, som du beskriver. Jeg fikk anbefalt Stimulash Fusion, som du påfører hver kveld i 6 uker. Jeg har brukt det i snart 3 uker, og jeg ser stor forskjell! På det området hvor jeg ikke hadde vipper har det nå vokst ut, og de er nesten like lange som resten. Er strålende fornøyd, og har enda 3 uker igjen før jeg er ferdig med "kuren".

Jeg betalte ca 1000 kr hos kicks, men fant de litt billigere på vita:

http://www.vita.no/makeup/stimulash-fusion-intensive-night-conditioning-lash-enhancer

Stimulash fusion fungerer.

Stimulash fusion har jeg prøvd, og for å være ærlig funka det ikke i det hele tatt. Jeg fikk enda mer "gliper" langs vipperaden, dessverre...så jeg tør ikke kjøpe det igjen.

Har prøvd mange, som dere skjønner. Hadde også god effekt av Revitalash en gang i tiden, kanskej jeg burde prøve det igjen....men så er jeg litt nysgjerrig på dette med å bruke naturlige oljer/vitaminer....

Anonymous poster hash: 03024...2ee

AnonymBruker
Skrevet

Vippeserum fungerer kun for noen.. Når skal folk endelig lære seg dette..

I tillegg er det mange av de som tror det funker som blir lurt. De har gjerne slitt vippene sine pga forskjellige behandlinger, så prøver de serum og vippene vokser tilbake til normal. Akkurat som de ville gjort uten serum. Men de tror da det er pga serumet..

Anonymous poster hash: 2fea1...e01
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting som du kan smøre på som gjør at vippene vokser ut fortere eller gjør at vippene blir lengre eller tykkere.

Men div oljer og serum gjør at vippene ser bedre ut siden de blir smurt.

Ikke la dere lure jenter. Dette ble forresten testet ut for ikke så lenge siden. Om dere googler det så finner dere det nok.

Anonymous poster hash: 1db5d...889
Skrevet

Det er ingenting som du kan smøre på som gjør at vippene vokser ut fortere eller gjør at vippene blir lengre eller tykkere.

Ikke la dere lure jenter. Dette ble forresten testet ut for ikke så lenge siden. Om dere googler det så finner dere det nok.

Det finnes et stoff som ble oppdaget ved en tilfeldighet. Det var en kvinne som oppdaget at øyevippene henens ble så mye lengre etter å ha tatt en øyedråpebehandling. Husker ikke hva stoffet heter, men de har tilsatt stoffet i vippeserumer og ja det virker. Castoroil virker også, jeg har brukt det på bryn og de har blitt fyldigere.

Gjest Linn35
Skrevet

Joda, noen vippeserum er faktisk helt fantastiske. Jeg har selv brukt careprost med fantastisk resultat. Jeg hadde helt fine vipper i utgangspunktet, ikke korte og stubbete eller ødelagt pga behandlinger av noe slag. Jeg fikk minst 1/3 lengre vipper. Det var kanon. Men som en annen her sier, det er forskjell på serum og forskjell på oss. Det som funker på meg, trenger ikke funke for nabon.

Og mye serum er nok også humbug og vas, men å si at ingenting funker, den er jeg ikke med på ;)

Skrevet (endret)

Jeg har Xlash vippeserum og vippene ble definitivt lenger av å bruke det.

De sier vel at de skal bli tykkere og mørkere også. Det merket jeg ikke noe til. Men absolutt mye lenger :)

Endret av *Emma*
AnonymBruker
Skrevet

Latisse er det eneste som har dokumentert og betydelig virkning, men det koster flesk. Careprost inneholder derimot nøyaktig det samme som Latisse, og selges til 1/4 av prisen.

Jeg har kjempegode erfaringer med Careprost. Øyebrynene er endelig tilbake til normal form etter 90-tallsbølgen med tynne bryn.

Anonymous poster hash: 9304c...ce0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...