AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #21 Skrevet 22. mars 2015 Fugly farge. Godt det er jeg som skal like den og ikke du, da den ser helt lik ut som alle de andre som har sånn jakke Anonymous poster hash: cbe0e...103 nei, den gjør faktisk ikke det. Den er annerledes bak enn de fleste andre parkaser jeg har sett, og den kan endre litt karakter ved å ta av både hette, pels, for og teddyforet. Om parkaser ligner litt syns jeg foirøvrig ikke gjør noe som helst, parkaser er jo parkaser og har noenlunde lik stil. Hadde aldri betalt 2500kr for ei så kjedelig jakke, og fargen var guffen. Men smaken er som baken Anonymous poster hash: e97b9...54f Jeg betaler heller ikke 2500 for den, den er på salg nå. Og fargen er snaisen. Som du sier, smaken er som baken Helt OK. Jeg liker parkas, og selv om jeg synes det er et kult plagg og bor i det hele vinteren, så har de aller fleste noe kjedelig og praktisk over seg. Denne var kanskje litt ekstra kjedelig da, ser ut som det går tretten av den på dusinet på salgsstativene til Vero Moda og lignende butikker. I tillegg var fargen litt blass, synes grønne parkaser skal være mer mørke/militærgrønne. Den fargen der gjør at det ser litt ut som en vårjakke, men så kommer den svære pelshetten oppå og kræsjer med inntrykket for meg. Fargen er ikke blass. Pelshetten tas av når våren kommer for fullt, vet du. Jeg synes den var fin, og jeg likte grønnfargen. Heller sånn grønnfarge enn kraftig grønnfarge Men om pelsen er ekte synes jeg du skal undersøke hvor den er fra, og om det er noe du ønsker å støtte. Jeg støtter overhode ikke merker som bruker ekte pels. Denne er uekte. Forøvrig er det fargen jeg fortsatt er i tvil på- Den er ikke blass, nokså militær-aktig i fargen uten å være knall mørkegrønn heller...Litt lysere enn på bildet kanskje....Har sett den "live", derfor jeg vet det ts Anonymous poster hash: 1c0f7...8b8
Silfen Skrevet 22. mars 2015 #22 Skrevet 22. mars 2015 Så hvorfor spørre om andres mening når det er "du som skal bruke den"? Da kan du jo bare kjøpe den og gå rundt med en stygg farget jakke. 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #23 Skrevet 22. mars 2015 Så hvorfor spørre om andres mening når det er "du som skal bruke den"? Da kan du jo bare kjøpe den og gå rundt med en stygg farget jakke. Syns faktisk det er interessant å høre andres mening, selvom det er noe JEG skal bruke jeg lar meg ikke så lett påvirke, men syns alltid det er gøy å diskutere klær. Man må da kunne være uenige? Du syns fargen er stygg. Andre her syns fargen er fin. Jeg syns fargen er helt ok, og noe jeg enda ikke har landet på om jeg digger helt, men syns derimot jakken er knallfin...så da får vi se. Ikke vær surpomp, det er lite kledelig... Anonymous poster hash: 1c0f7...8b8
Cuntzilla Skrevet 22. mars 2015 #24 Skrevet 22. mars 2015 Fargen er ikke blass. Pelshetten tas av når våren kommer for fullt, vet du. Anonymous poster hash: 1c0f7...8b8 Du spør om vår mening om jakken, det var min mening. Du kan være uenig, men ikke si at alle andre tar feil. Dette er subjektivt. Det er jo ganske tydelig ut fra ditt noe hårsåre og febrilske forsvar av jakken at du allerede har bestemt deg, så da er det jo bare å kjøpe, da? 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #25 Skrevet 22. mars 2015 Du spør om vår mening om jakken, det var min mening. Du kan være uenig, men ikke si at alle andre tar feil. Dette er subjektivt. Det er jo ganske tydelig ut fra ditt noe hårsåre og febrilske forsvar av jakken at du allerede har bestemt deg, så da er det jo bare å kjøpe, da? Kanskje er det subjektivt om en farge er blass, men den ER jo ikke det hehe, no big deal...mulig den ser blass ut på bilde. jupp, da er det bare å kjøpe, men tror faktisk jeg heller mot å la det være. Er usikker på fargen(selvom den ikke er blass ) og har heller ikke behov for å ta den i forsvar. Febrilsk? huh? Har du oppfatta det slik, beklager jeg. Anonymous poster hash: 1c0f7...8b8
Gjest Linn35 Skrevet 22. mars 2015 #26 Skrevet 22. mars 2015 Jakken er fin den, ts. Liker den så godt, dessuten er det bra utført arbeid med god kvalitet. Så er det jo helt opp til deg om du liker fargen eller ei. Jeg syns den er fin, mens 50 andre vil syns den er grell. Mulig noen til og med ikke liker den pga merket. Ditt valg, men har du sett den live så da vet du jo hvordan fargen er litt annerledes enn på bildet her syns jeg, men så kommer det jo an på fargeinnstillinger på pc´ne rundt omkring hva man ser Jeg kunne ikke brydd meg mindre hva folk syns om denne jakken som jeg jo har, tenk så kjipt om vi alle var like?? digresjon :har du sett at den finnes i blått?
daemonia Skrevet 22. mars 2015 #27 Skrevet 22. mars 2015 Hva som om "alle" har en slik? Og hva så om den er "kjedelig"? Er ikke poenget med en jakke at en skal holde varmen og at den er funksjonell i forhold til hver og enkelts livsstil da? Jeg får nesten rykninger når jeg leser slikt. Utrolig rart å få seg til å henge seg opp i slike ting.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #28 Skrevet 22. mars 2015 Godt det er jeg som skal like den og ikke du, da nei, den gjør faktisk ikke det. Den er annerledes bak enn de fleste andre parkaser jeg har sett, og den kan endre litt karakter ved å ta av både hette, pels, for og teddyforet. Om parkaser ligner litt syns jeg foirøvrig ikke gjør noe som helst, parkaser er jo parkaser og har noenlunde lik stil. Jeg betaler heller ikke 2500 for den, den er på salg nå. Og fargen er snaisen. Som du sier, smaken er som baken Fargen er ikke blass. Pelshetten tas av når våren kommer for fullt, vet du. Jeg støtter overhode ikke merker som bruker ekte pels. Denne er uekte. Forøvrig er det fargen jeg fortsatt er i tvil på- Den er ikke blass, nokså militær-aktig i fargen uten å være knall mørkegrønn heller...Litt lysere enn på bildet kanskje....Har sett den "live", derfor jeg vet det tsAnonymous poster hash: 1c0f7...8b8 Jeez, hvorfor be om råd hvis du føler så sterkt for å forsvare valget ditt...?Anonymous poster hash: 55367...856 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #29 Skrevet 23. mars 2015 Wow for en forsvarsposisjon TS! Aldri sett makan, du er noe for deg selv.Anonymous poster hash: e97b9...54f 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #30 Skrevet 23. mars 2015 Så hvorfor spørre om andres mening når det er "du som skal bruke den"? Da kan du jo bare kjøpe den og gå rundt med en stygg farget jakke. Du spør om vår mening om jakken, det var min mening. Du kan være uenig, men ikke si at alle andre tar feil. Dette er subjektivt. Det er jo ganske tydelig ut fra ditt noe hårsåre og febrilske forsvar av jakken at du allerede har bestemt deg, så da er det jo bare å kjøpe, da? Kanskje er det subjektivt om en farge er blass, men den ER jo ikke det hehe, no big deal...mulig den ser blass ut på bilde. jupp, da er det bare å kjøpe, men tror faktisk jeg heller mot å la det være. Er usikker på fargen(selvom den ikke er blass ) og har heller ikke behov for å ta den i forsvar. Febrilsk? huh? Har du oppfatta det slik, beklager jeg. Anonymous poster hash: 1c0f7...8b8 Jeez, hvorfor be om råd hvis du føler så sterkt for å forsvare valget ditt...?Anonymous poster hash: 55367...856 Wow for en forsvarsposisjon TS! Aldri sett makan, du er noe for deg selv.Anonymous poster hash: e97b9...54f Det jeg ikke forstår er dere to siste her som også må gni det inn at jeg tilsynelatende er i forsvar. To andre har jo sagt det før. Hva er hensikten egentlig? Tror dere ikke jeg har lest hva de to andre har skrevet? Føles det godt å fortelle meg dette gang på gang på gang at jeg har vært i forsvar og er en idiot fordi jeg liker denne jakken med feil farge og alt det der? det er slike som dere som oppleves som mobbere. Vær litt forsiktige med å hakke på folk, det holder å si pent i fra en gang, gjør det ikke?? Jeg har tilogmed beklaget det!? er virkelig ikke det godt nok?! Hva er det med enkelte brukere av KG som bare MÅ snakke nedlatende til folk? Velkommen til verden, du her over, hvis dette er det verste av forsvarsposisjon du har sett. Og så må du liksom gni inn at du aldri har sett maken og at jeg er noe for meg selv? hva mener du med det? jeg syns DU er noe for deg selv, i negativ forstand, som trenger å si sånn med ett eneste formål: å gjøre meg lei meg. Vel, du har klart det - og vet du noe? Beklager å si det, men jeg har ikke en gang ment å gå i forsvar for denne jakken.Det kan kanskje høres slik ut på måten jeg ordlegger meg og da jeg sa litt i mot, men det var da bare MINE meninger mot noen andres...? og samtidig sier jeg i ett og samme "forsvarsinnlegg" at jeg ikke engang vet om jeg helt liker fargen? Jeg har lagt den fra meg, kjøpt en annen. Så hold fred nå, jeg beklager, unnskyld. legger meg langflat, mente aldri gå i slik forsvar. Godt nok? og takk for at dere gne det inn, noe jeg beklaget med en gang....det var kjipt av dere.... takk for meg. Og jada, nå får jeg vel høre at jeg er hårsår og overreagrere. Vel, ja, jeg gjør det, det vet jeg, gidder ikke forsvare det en gang - og ja, jeg er hårsår.. Ja, jeg er faktisk det. Dette handler ikke lenger om en jakke for meg, men hvordan man blir møtt som menneske. Jeg har en bakgrunn der jeg er blitt hakket på hele livet , ble sendt i fosterhjem pga mishandling og det har tatt meg år å klare stå opp for meg. Men det driter dere i, ikke sant?Noen ganger bør man tenke seg litt om før man hakker på folk, og gnir inn det som er "negativt". Håper dere har det godt med dere selv. ts Anonymous poster hash: 1c0f7...8b8
Gjest ELuna Skrevet 23. mars 2015 #31 Skrevet 23. mars 2015 Synes den var fin jeg, har en som ligner selv
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #32 Skrevet 23. mars 2015 Det jeg ikke forstår er dere to siste her som også må gni det inn at jeg tilsynelatende er i forsvar. To andre har jo sagt det før. Hva er hensikten egentlig? Tror dere ikke jeg har lest hva de to andre har skrevet? Føles det godt å fortelle meg dette gang på gang på gang at jeg har vært i forsvar og er en idiot fordi jeg liker denne jakken med feil farge og alt det der? det er slike som dere som oppleves som mobbere. Vær litt forsiktige med å hakke på folk, det holder å si pent i fra en gang, gjør det ikke??Jeg har tilogmed beklaget det!? er virkelig ikke det godt nok?! Hva er det med enkelte brukere av KG som bare MÅ snakke nedlatende til folk? Velkommen til verden, du her over, hvis dette er det verste av forsvarsposisjon du har sett. Og så må du liksom gni inn at du aldri har sett maken og at jeg er noe for meg selv? hva mener du med det? jeg syns DU er noe for deg selv, i negativ forstand, som trenger å si sånn med ett eneste formål: å gjøre meg lei meg. Vel, du har klart det - og vet du noe? Beklager å si det, men jeg har ikke en gang ment å gå i forsvar for denne jakken.Det kan kanskje høres slik ut på måten jeg ordlegger meg og da jeg sa litt i mot, men det var da bare MINE meninger mot noen andres...? og samtidig sier jeg i ett og samme "forsvarsinnlegg" at jeg ikke engang vet om jeg helt liker fargen? Jeg har lagt den fra meg, kjøpt en annen. Så hold fred nå, jeg beklager, unnskyld. legger meg langflat, mente aldri gå i slik forsvar. Godt nok? og takk for at dere gne det inn, noe jeg beklaget med en gang....det var kjipt av dere.... takk for meg. Og jada, nå får jeg vel høre at jeg er hårsår og overreagrere. Vel, ja, jeg gjør det, det vet jeg, gidder ikke forsvare det en gang - og ja, jeg er hårsår.. Ja, jeg er faktisk det. Dette handler ikke lenger om en jakke for meg, men hvordan man blir møtt som menneske. Jeg har en bakgrunn der jeg er blitt hakket på hele livet , ble sendt i fosterhjem pga mishandling og det har tatt meg år å klare stå opp for meg. Men det driter dere i, ikke sant?Noen ganger bør man tenke seg litt om før man hakker på folk, og gnir inn det som er "negativt". Håper dere har det godt med dere selv. ts Anonymous poster hash: 1c0f7...8b8 Jeg føler at jeg må si beklager, TS. Unnskyld at jeg gjorde så at du ble lei deg, det var ikke særlig snillt av meg og jeg unnskylder på det dypeste. Vil virkelig ikke være grunnen til at noen blir lei seg. Om du tilgir eller ei, så sier jeg nok en gang UNNSKYLD og jeg mener det!Anonymous poster hash: e97b9...54f
Jolene Skrevet 23. mars 2015 #33 Skrevet 23. mars 2015 Kjedelig og mindre pen. Har aldri likt den type plagg, nettopp fordi "alle" går med den. Jeg liker ikke å ha noe som alle andre flyr rundt med. Det finnes massevis av fine vår/høstjakker, så hvorfor noen vil ha en som det går 13 av på dusinet skjønner jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå