Gå til innhold

Hva syns dere om denne jakken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva dere syns om denne jakken/parkasen?

Jeg har lest hauger av anmeldelser på den på nett, og den scorer veldig høyt. Er bare littepitt usikker på fargen, så hva syns dere...? Tenkte som overgangsjakke mot våren nå - og på høsten.

Hvis noen har den, vil jeg gjerne høre om den er tro mot størrelsene...? :)

Takker på forhånd.

Anonymous poster hash: 1c0f7...8b8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte jo bildet ....*flau*

hilfiger-denim-odella-parka-olive.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Bakfra

HI121H00R-N11@14.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Praktisk og kjedelig.

Anonymous poster hash: 2c89b...fe6

• Liker 2
Gjest Linn35
Skrevet

Praktisk og kjedelig.

Anonymous poster hash: 2c89b...fe6

Ja, den er praktisk, men praktisk trenger ikke bety kjedelig. Jeg har denne og den er faktisk litt stor i størrelsen, syns jeg. En L er litt romsligere enn andre jakker jeg har i L. Syns den er utrolig fin og får kjempeskryt for den, kanskje også fordi dette er en farge som kler meg.

TS, innerforet, pels og hette kan taes av, vet du det? Det er gull og kan derfor brukes omtrent året rundt, kanskje med unntak av midt på sommeren, hehe ;) Håper du finner ut av det. Men kjedelig er den ikke, finnes tusenvis av mye kjedeligere parkas enn denne, men som ligner litt... Fargen er forøvrig litt lysere enn på bildene her. Men fin :)

AnonymBruker
Skrevet

Jakka er praktisk ja. Men faktisk veldig søt og sexy for å være praktisk. Men det store spm...hva er prisen??

Anonymous poster hash: 40c12...f72

Gjest Linn35
Skrevet (endret)

Jakka er praktisk ja. Men faktisk veldig søt og sexy for å være praktisk. Men det store spm...hva er prisen??

Anonymous poster hash: 40c12...f72

Søt og sexy ja, enig i det. Det med pris kan jo jeg svare på siden jeg har den. Koster vel rundt 2500 kr...det er en T.Hilfiger-jakke. Men akkurat nå vet jeg den er på halv pris på Zalando....(tror det var der jeg så den....)

Endret av Linn35
Skrevet

Fugly farge.

AnonymBruker
Skrevet

den ser helt lik ut som alle de andre som har sånn jakke

Anonymous poster hash: cbe0e...103
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig i "praktisk og kjedelig"-utsagnet.

Så må dere da ikke bli grinete bare fordi andre her mener noe annet enn dere selv.

Anonymous poster hash: 433ae...238
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri betalt 2500kr for ei så kjedelig jakke, og fargen var guffen.

Men smaken er som baken :)

Anonymous poster hash: e97b9...54f

• Liker 1
Skrevet

Finn en parkas som ikke er "kjedelig"? Skal du først kjøpe den type jakke synes jeg den der, som flere har nevnt, er søt og litt småyppig. Følger kurvene ganske greit.

Skrevet

Helt OK. Jeg liker parkas, og selv om jeg synes det er et kult plagg og bor i det hele vinteren, så har de aller fleste noe kjedelig og praktisk over seg. Denne var kanskje litt ekstra kjedelig da, ser ut som det går tretten av den på dusinet på salgsstativene til Vero Moda og lignende butikker.

I tillegg var fargen litt blass, synes grønne parkaser skal være mer mørke/militærgrønne. Den fargen der gjør at det ser litt ut som en vårjakke, men så kommer den svære pelshetten oppå og kræsjer med inntrykket for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Parkasser bruker man på fjellet eller når man ligger hjemme med 40 grader i feber, men MÅ på butikken! Det er min mening hvert fall, vil ikke si den var mer yppig og søt enn andre parkasser jeg har sett, helt lik som alle andre parkasser vil jeg heller si. :)

Om man først liker parkasstilen hadde jeg heller kjøpt en parkass til 300 kr istedenfor 2500, alle ser jo like ut uansett for folk flest.

Anonymous poster hash: ae918...98f

• Liker 2
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Likte både selve jakka og fargen, jeg :) Ikke verdens mest spennende jakke, men fin.

Hvis pelskanten kan tas av er det et stort pluss! Da blir den mer vårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig jakke uten personlig preg som bare sklir inn i en evig saueflokk av folk uten egen stil og personlig preg.

Anonymous poster hash: 847bb...f9b

• Liker 1
Skrevet

Alle har jo slike jakker....

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Hvis man syns en jakke er fin, gjør det noe om "alle" har den da?

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Jeg syns den var fin. En parkas er et plagg som er veldig greit å ha.

Skrevet

Jeg synes den var fin, og jeg likte grønnfargen. Heller sånn grønnfarge enn kraftig grønnfarge :)

Men om pelsen er ekte synes jeg du skal undersøke hvor den er fra, og om det er noe du ønsker å støtte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...