Gå til innhold

Når folk ikke svarer på invitasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kontakter dere de det gjelder, eller regner dere med at de kommer?

Anonymous poster hash: 86c97...aa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det står tydelig at en skal si i fra om en kommer eller ikke hadde jeg tatt kontakt og spurt om det nærmet seg og de ikke hadde sagt i fra :)

• Liker 1
Skrevet

Om jeg ikke hadde sagt fra om noe hadde jeg regnet med at brudeparet tok det som at jeg ikke kom. Det er helt greit å sende en sms og spørre om de kommer eller ikke, folk er jo glemske.

Skrevet

Jeg ville sendt en SMS en uke eller to etter SU-datoen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ventet litt også sendt en SMS eller facebookmelding eller noe til de det gjaldt.

Selv er jeg veldig nøye på å svare folk på invitasjoner og synes det rett og slett er dårlig folkeskikk å ikke gjøre det, men OM jeg hadde glemt det hadde jeg blitt glad for en påminnelse :)

Anonymous poster hash: d56f2...176

Gjest Margit Spat
Skrevet

Manglende svar ville jeg fortolket som at folk ikke kommer.

Svarfrister kan være lette å glemme, og særlig dersom invitasjonen kommer leeeenge (måneder) før S.U.-datoen. Jeg ville selv satt pris på en høflig henvendelse med spørsmål om jeg kom eller ikke, dersom jeg har glemt å svare. Påminnelsen kan gjerne sendes ut et par dager etter svarfristen, enten som SMS, Facebookmelding eller oppringing.

Gjest ulvepopcorn
Skrevet

Vel, det kan fort gå i glemmeboken. Har selv gått i den fella, selv om jeg hadde klint omm invitasjonen på kjøleskapet, men husket altså ikke datoen likevel. Ville ha sendt en høflig sms :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...