sirenas Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Blitt fridd til å har så smått begynnt å se på hvilken alternativer det finnes. Vi er langt fra noe a4 par, og vi får begge "kreglå" av tanken på et tradisjonelt bryllup. Vi er glade i naturen, fjell og sjø. Og en god fest!! Tanker så langt: sommer, festen i telt eller lavo, humanestisk vielse, grilling av store mengder mat i alle varianter, fisk, kjøtt, vegetar. Her har i tilgang på en dyktig grill kokk som kan ha ansvr for grillingen. Jeg vil gifte meg en en kortkjole. (Dvs forloveden spurte om det var den ene tingen han kunne bestemme, hhe) Noen som har vært i bryllup i denne gaten? Eller noen som har hatt et altarnativt bryllup selv som vil fortelle? 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Jeg kan godt tenke meg noe i samme gate når vi en gang skal gifte oss, så følger med her Helst ganske uhøytidelig, stor fest bare med grilling/god mat og god drikke. Vil ha kort kjole. Tror jeg hehe. Lurer litt på å stikke avgårde til Vegas eller type Mexico/Thailand for selve vielsen og heller ha stor fest etterpå. Anonymous poster hash: 836b3...5bd
sirenas Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2015 Å, det kunne jeg også tenkt meg, men vi har barn å tenke på og dessuten strekker ikke økonomien til. Bryllupet vil jo koste en del, uansett om man gjør det slik.
Blosa Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Høres ut som en flott fest som gjenspeiler deres personligheter. Vi skal ha stort bryllup, men buffet, ikke noe kakebord, også bare fest. Ikke så mye dill dall.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Blir så glad når jeg blir invitert i bryllup som ikke er så tradisjonelle og forutsigbare. Har også sansen for gjenbruk og "billigere" bryllup. Det er noe usmakelig med å bruke store mengder penger på pynt, dilldal, kjoler og stæsj, som bare skal brukes en gang. Høres ut som dere planlegger en kjempefin fest! Anonymous poster hash: 51ea4...717 2
sirenas Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2015 Blir så glad når jeg blir invitert i bryllup som ikke er så tradisjonelle og forutsigbare. Har også sansen for gjenbruk og "billigere" bryllup. Det er noe usmakelig med å bruke store mengder penger på pynt, dilldal, kjoler og stæsj, som bare skal brukes en gang. Høres ut som dere planlegger en kjempefin fest! Anonymous poster hash: 51ea4...717 Fortell om noen av de utradisjonelle bryllupene du har vært i da? Trenger inspirasjon her Lyst på noen anderledes, uformelt og et bryllup som blir artig opplevelse for gjestene .Og veldiig OSS. Lite insprasjon i bryllups magasiner da, haha!
sirenas Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2015 (endret) Endret 22. mars 2015 av sirenas
Blosa Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Telt i Hagen med ett lite dansegulv. Litt underholdning innimellom. Enkel mat og mye latter 😉 enkelt og kjempekjekt. Ellers har eg vært i ett bryllup i en vinterhage der de grilla lam, hadde buffet. Hageaktiviteter i Hagen og musikk. Bruden hadde på seg en enkel knekort hvit kjole, gull converse og strikkajakke utover kvelden 👍 kjempekjekt 😉 I begge disse bryllupene pynta de med grener og litt blomster på engangsduker. Like kjekt selv om det ikke ble lagt mye penger i dill dall 👍
Blosa Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Er forresten enig med deg i bryllupsmagasin. Alle bryllupene der er jo helt like pynta i pasteller med diy prosjekt. Kjedelig. Jeg bruker pinterest en del. Har kommet frem til at vi skal ha svart og hvitt med røde blomster. Vanskelig å finne tips til de fargene, men har funnet en del på pinterest. Vi skal og ha litt tradisjon og litt vårt eget. Vi vil at gjestene skal ha det kjekt og ikke måtte lide seg gjennom flere timelang middag. Det blir buffet, få taler og mye underholdning. Har også plan om photo booth, aktiviteter ved bordene osv. Så har folk noe å gjøre på om de kjeder seg 😉
sirenas Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #11 Skrevet 22. mars 2015 Telt i Hagen med ett lite dansegulv. Litt underholdning innimellom. Enkel mat og mye latter enkelt og kjempekjekt. Ellers har eg vært i ett bryllup i en vinterhage der de grilla lam, hadde buffet. Hageaktiviteter i Hagen og musikk. Bruden hadde på seg en enkel knekort hvit kjole, gull converse og strikkajakke utover kvelden kjempekjekt I begge disse bryllupene pynta de med grener og litt blomster på engangsduker. Like kjekt selv om det ikke ble lagt mye penger i dill dall Å, hadde vi bare ikke bodd på Vestlandet Hagefest er risikosport her, hehe! Sommer eller ei. Om vi da ikke tar feiringen enn helt annen plass, Sørlandet har vel stort sett pent vær i juli/august? Kanskje bryllup på fjellet kunne vært noe, hmmm. Det skal bli spennende å planlegge fremover. håper og tror at vi får i stand noe som både vi og inne minst gjestene setter pris på Fått gjestene kjørt inn på snøskuter, til store lavvoer hvor festen er. Kleskode: friluftsklær. Hehe, ikke sikkert hele familien hadde blitt så fornøyd da når jeg tenker meg om. Flere tips og erfaringer tas hjertelig imot
Blosa Skrevet 22. mars 2015 #12 Skrevet 22. mars 2015 De hagefestene jeg har vært i var på Vestlandet. Bor her selv. I det ene åpnet himmelen seg på kvelden 😝 gikk fint da de bygde gulv i teltet 👍 Fjellbryllup høres helt fantastisk ut. Selv om det og er risikosport 😂
sirenas Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #13 Skrevet 22. mars 2015 De hagefestene jeg har vært i var på Vestlandet. Bor her selv. I det ene åpnet himmelen seg på kvelden gikk fint da de bygde gulv i teltet Fjellbryllup høres helt fantastisk ut. Selv om det og er risikosport Hehe, spesielt med det bryllupsfølge vi kommer til å ha Får gå litt i tenkeboksen, tro det kommer til å bli en super og anderledes bryllupsfest! kanskje jeg må opprette en egen dagbok her, hehe! Og jeg er kjempe interessert i å høre om mange flere alternative bryllup eller ideer/innspill
Eleandra Skrevet 6. april 2015 #14 Skrevet 6. april 2015 Anbefaler http://www.rocknrollbride.com/som inspirasjonskilde. Jeg har også bestilt papirmagasinet. Mye bedre enn de kjedelige, konforme bryllupsbladene på Narvesen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå