Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal kanskje ut og spise med en ny venn i nær fremtid, men lurer på hvor jeg kan ta vedkommende med! Jeg har vært på Fridays, Big Horn +++ men det er "the same old". Finnes det en restaurant som har rimelige priser, og som ikke er såå lokalt slik at man kan treffe på folk man kjenner fra før, f.eks?

Anonymous poster hash: b9c19...834
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal kanskje ut og spise med en ny venn i nær fremtid, men lurer på hvor jeg kan ta vedkommende med! Jeg har vært på Fridays, Big Horn +++ men det er "the same old". Finnes det en restaurant som har rimelige priser, og som ikke er såå lokalt slik at man kan treffe på folk man kjenner fra før, f.eks?

EDIT: Slik at man IKKE kan treffe på folk man kjenner fra før.

Skrevet

Hvilken by bor du i da?

AnonymBruker
Skrevet

I Oslo forresten. - TS

AnonymBruker
Skrevet

Indisk resturant? :)

Anonymous poster hash: b244d...851
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere begge er åpne for noe nytt kan dere teste ut etiopisk mat på Lalibela restaurant.. Søk det opp på Facebook så finnes du informasjon om det der. Det er mat man spiser med hendene just for the record. :)

Anonymous poster hash: 78bec...14f
Skrevet (endret)

New Anerkali på løkka.. byens beste indiske, god service og hyggelige men små lokaler. På en lørdag så Bør dere bestille bord.

Grilleriet i operapassasjen har god mat.

Festningen er også veldig bra☺

Endret av PoisonIwy
AnonymBruker
Skrevet

New Anerkali på løkka.. byens beste indiske, god service og hyggelige men små lokaler. På en lørdag så Bør dere bestille bord.

Grilleriet i operapassasjen har god mat.

Festningen er også veldig bra☺

Enig i New Anarkali, veldig koslig og veldig godt. Albertine's på St.Hanshaugen har også kjempebra indisk.

Grilleriet er jo ganske dyrt, TS spurte om rimlige priser? Har ikke vært der selv men trodde det var ganske fancy.

Taverna'n på Youngstorget er veldig koslig og har iallfall god pizza (litt italiensk type) :)

Døgnvill har gode burgere, og hyggelig lokale.

Anonymous poster hash: 401e7...f5e

• Liker 1
Skrevet

Er bare trist om du bor i Oslo og pleier å spise på Fridays og Big Horn. Skjønner om man bare går forbi og er sulten, men man planlegger ikke å spise på sånne steder.

Skrevet

Enig i New Anarkali, veldig koslig og veldig godt. Albertine's på St.Hanshaugen har også kjempebra indisk.

Grilleriet er jo ganske dyrt, TS spurte om rimlige priser? Har ikke vært der selv men trodde det var ganske fancy.

Taverna'n på Youngstorget er veldig koslig og har iallfall god pizza (litt italiensk type) :)

Døgnvill har gode burgere, og hyggelig lokale.

Anonymous poster hash: 401e7...f5e

Grilleriet er ikke dyrere enn New Anerkali, men du kan få det dyrere om du vil. De har ala carte og 10 retters. ☺

Skrevet

Ricebowl, rett ved youngstorget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...