Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 OK, snart er den store skumle dagen her - dagen da jeg runder de 30. Venner rundt truer med pepperbøsser, kommer med velmenende formaninger om at nå må jeg snart slå meg til ro; klokken tikker og tiden går, må finne meg en mann og få barn. De fleste av mine venner på min alder har allerder etablert seg og vel så det. Jeg har vært singel i tre år nå, og før den tid hadde jeg rukket to langvarige forhold, fra 17-23 og fra 24-27. Det mangler ikke på interessen fra menn, jeg er godt fornøyd med både utseende og den jeg er som person, og opplever titt og ofte å bli sjekket opp, invitert på date; av flotte menn. Men - det livet alle mine venner lever og som de ønsker at jeg skal ha; livet med rekkehus, stasjonvogn og unger - det er ikke et liv for meg. Ikke enda. Mine venner har nok rett angående min biologiske klokke; jeg blir ikke akkurat yngre. Menmin mentale klokke henger tydeligvis etter min biologiske, for jeg elsker å være singel. Kunne gjøre som jeg vil; uten hensyn til annet enn mine egne drømmer. Og tross alt - når man gifter seg og finner en partner, så er jo meningen at man skal være sammen for resten av livet.Er det da så ille at jeg vil være alene noen år?
Melissa Gioberti Skrevet 18. august 2004 #2 Skrevet 18. august 2004 Nei, det er da ikke ille at du ønsker det. Så lenge du er fornøyd er alt bra. Venner som selv er etablert har vel en tendens til å se ting ut fra dem selv kanskje? Siden de har det så bra selv og er lykkelige i sine nye omstendigheter, så vil de vel at denne lykkegleden skal smitte over på deg også. De mener det bare godt? Ta det med ro og bare nikk til dem, da vel. Inne i deg vet du jo hva du vil likevel. 1
alisia4 Skrevet 18. august 2004 #3 Skrevet 18. august 2004 :o Hvorfor skal du leve et a-4 liv fordi du har venner som gjør det? Noen som er misunnelige på deg? Du kan enda få barn i minst 10 år til, så jeg syntes det er absolutt ingen grunn til bekymring fra dine venner. Nei ærlig talt, vi alle er forskjellige og dermed forskjellige ønsker, behov og mål om hva som er viktigst for oss, og det syntes jeg absolutt du skal få dem til å respektere deg for. Nyt livet slik du selv ønsker det.
DildoShwaggins Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Nå er du snart 50. Fått deg mann og barn enda? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå