AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Hei! Lurer på om dere har gode erfaringer med hyggelige spisesteder i Oslo som har studentvennlige priser? Og som gjerne ikke kryr av utlendinger. Hvorfor det? Fordi: (jeg er av etnisk bakgrunn selv, men pga religion kan jeg ikke som kvinne gå ut og spise middag alene med en av motsatt kjønn da hvis jeg støter på noen utlendinger vil det "skade mitt rykte" baare ford jeg blir sett ute med en gutt.) Vi er ingenting mer enn venner uansett, men det vil jo ikke baksnakkere forstå. Jeg kunne dog ikke brydd meg mindre om hva andre tenker om meg og mine simple valg - men likevel, prøver å "holde ting så ryddig som mulig". Så dumt som det høres ut, ville jeg altså være ærlig her, og håper på at ingen kommer med frekke eller provoserende tilbakemeldinger. Takker på forhånd for gode tips til rimelige spisesteder/restauranter! ^^ Anonymous poster hash: 5edec...9fb
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Tullins er vel studentstedet nr 1. "utlenninger"kan man møte på overalt, men ville kanskje styret unna Grønland (dog der den rimeligste maten fins) Anonymous poster hash: 5f89e...456
Vulpes Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Curry & Ketchup på Majorstuen har grei indisk mat til en veldig billig penge. Mange av hovedrettene koster rundt 100-lappen om jeg husker korrekt. Det er alle typer mennesker der, men tror ikke det er flere ikke-etnisk norske enn andre typiske spisesteder av den typen? 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Lille saigon cafe ved torggata har god rimelig vietnamesisk. Middag til 125krAnonymous poster hash: 0905c...228 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Tullins er vel ikke spesielt billig? Hva med indisk? Feks Ketchup og Curry på Majorstuen er billig, og selv om det er er indisk så har jeg sett mest norske der. Asiatisk mat er også billig. Så lenge du går til et sted på Majorstuen eller Grunerløkka for eksempel, heller enn Grønland.. Ligger også en Thai-restaurant i Kvadraturen som er bra og billig, husker ikke navnet i farten. Noahs på Birkelunden tror jeg er billig men jeg synes ikke maten der er kjempegod (men det er fordi jeg ikke liker så godt den typen kjøkken, tror det er Tyrkisk) Anonymous poster hash: 1fea8...9f2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Hahah jeg var på Curry & Ketchup med en jeg har glemt for å si det sånn,- så jeg skal aldri dra dit igjen slik at jeg heller bare lever på nye og bedre minner hvis dere forstår Men hvordan er Lemongras f.eks? Anonymous poster hash: 5edec...9fb
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Hahah jeg var på Curry & Ketchup med en jeg har glemt for å si det sånn,- så jeg skal aldri dra dit igjen slik at jeg heller bare lever på nye og bedre minner hvis dere forstår Men hvordan er Lemongras f.eks? Anonymous poster hash: 5edec...9fb Samme her, for 15 år siden mot slutten av studietiden...Anonymous poster hash: 78b93...c68
Fashionistaen Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Hva med lille saigon 1 på løkka? Helt ok vietnamesisk mat til en billig penge.
Gjest rådyr Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 Bangkok Thai på St.hanshaugen. Ikke spesielt koselig lokale, men de serverer nydelig mat fra rundt 100-lappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå