AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har sett at de har mange fine klær på Zara og vurderer nå å kjøpe noen plagg derfra. samtidig ser jeg at klærne deres er hakket dyrere enn klærne fra de andre kjedebutikkene som feks H&M, Lindex osv. Jeg synes klærne til Zara er finere enn hos de andre kjedebutikkene, men lurer på kvaliteten. Hvis jeg skal kjøpe en denimbluse til 700 kr håper jeg kvaliteten er tilsvarende, for å si det sånn... Noen her som vil dere sine erfaringer med klær fra Zara? Anonymous poster hash: c5a78...097
Poserose Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Det skal være en tråd om Zara litt lenger ned her Av det jeg fikk med meg klaget folk på dårlig kvalitet og løse tråder.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Zara sine klær har etter min erfaring lik kvalitet som H&M og andre lavpris-butikker. Anonymous poster hash: 2807c...bd5
peppermyntete Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Det skal være en tråd om Zara litt lenger ned her Av det jeg fikk med meg klaget folk på dårlig kvalitet og løse tråder. Signerer! Klær fra Zara har så og si alltid løse tråder! Eneste jeg liker skikkelig godt derfra er blazere. Synes kvaliteten er på h&m nivå, skuffende siden prisene er mye høyere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå