Oslokvinne Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har endel videoer jeg selv har tatt med ipad og iPhone, som jeg ønsker overført til DVD, så jeg kan ta vare på det og se på tv'en. Har prøvd å google det, men finner ikke ut av det. Noen hjelp her, så blir jeg veldig glad for tips!
Lutetium 71 Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har endel videoer jeg selv har tatt med ipad og iPhone, som jeg ønsker overført til DVD, så jeg kan ta vare på det og se på tv'en. Har prøvd å google det, men finner ikke ut av det. Noen hjelp her, så blir jeg veldig glad for tips! Brenn en plate som vanlig datacd (dataDVD), putt den i spilleren og se om den vil ha den. Tror moderne spillere er mindre kresne på akkurat dette enn de var før. Du må jo først overføre bildene til pcen/macen, er det her det stopper opp?
Oslokvinne Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2015 Egentlig har jeg ikke pc, bare iPhone og IPad, så hadde håpet det var et program, nettbutikk e.l. som kunne få videoene over på DVD for meg.. Om det ikke finnes sånt tilbud, kan jeg alltids få klart å overføre til en pc, og at det dermed stopper opp der ja.
Minya Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Du må nok dessverre få filene over på en pc eller en minnepinne før du får brent dem ut på plate. Det kan hende fotobutikkene kan hjelpe deg å få filene over på en minnepinne eller lignende fra telefonen din før de brenner dem ut for deg på dvd, men jeg aner ikke hvor mye de tar for den operasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå