Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke så veldig fin hud. Hoved problemet er store og grove porer i kinn og nese, litt rød i kinna og nupper. Har prøvd flere kremer osv, men har lyst til å prøve noe i salong/klinikk. Noen som har prøvd noe av dette?

Green peel

Blue peel

Laser

Lysbehandling

Kjemisk peel

Håper på svar :)

Anonymous poster hash: ab87e...571

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk bort pigmemtflekker og ujevnheter med krystallpeeling. Jeg tok fruktsyrebehandling (5 stk) i fjor og det hjalp på porene mine og fuktmangel, men porene er nå tilbake og jeg skal ta laser. En ny type som skal fornye huden. Den hjelper på arr, porer etc. Jeg satser på at det holder med 3-4 behandlinger. Jeg har i følge venner ikke stygg hud da men. Jeg har porer og har litt aldringstegn. (Ikke rynker)

Anonymous poster hash: 40491...e14

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si at det er viktig med god hjemmebehandling. Du må finne riktig produkter til din hud:-)

Anonymous poster hash: 40491...e14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk :)

Flere?

Anonymous poster hash: ab87e...571

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har hatt god erfaring av ørten kurer med fruktsyrepensling. Fellesnevner for alle disse kurene er at resultetet kom gradvis iløpet av mange uker.
Nylig oppdaget jeg Green Peel og det var en såpass AHA-opplevelse at jeg nå anbefaler det til alle. Jeg fikk en vanvittig fin glød og en mye jevnere og finere hudtone umiddelbart etterpå. Jeg hadde tre underjordiske kviser, de kom opp samme kveld jeg fikk behandlngen. Denne behandlingen fornyer huden på en effektiv måte som faktisk fungerer. Jeg er frelst!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt god erfaring av ørten kurer med fruktsyrepensling. Fellesnevner for alle disse kurene er at resultetet kom gradvis iløpet av mange uker.

Nylig oppdaget jeg Green Peel og det var en såpass AHA-opplevelse at jeg nå anbefaler det til alle. Jeg fikk en vanvittig fin glød og en mye jevnere og finere hudtone umiddelbart etterpå. Jeg hadde tre underjordiske kviser, de kom opp samme kveld jeg fikk behandlngen. Denne behandlingen fornyer huden på en effektiv måte som faktisk fungerer. Jeg er frelst!

Funker for menn også?

Anonymous poster hash: 8efc6...c0a

Skrevet

Funker for menn også?

Fungerer like godt for menn :)

Skrevet

Jeg har prøvd en slags elektronisk behandling, der de sendte støt(?) inn i huden med en slags penn. Så ut som Mickey Rourke etterpå, angrer veldig!

Skrevet

Jeg har prøvd en slags elektronisk behandling, der de sendte støt(?) inn i huden med en slags penn. Så ut som Mickey Rourke etterpå, angrer veldig!

Desinkrustasjon? Iontoforese?

AnonymBruker
Skrevet

Fungerer like godt for menn :)

Takk :) Skal testes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...