Detit Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Er det noen her som vet eller har tips til hvor man kan finne matrealer til å lage rustikke trevegger av gammelt treverk? Litt sånn som på dette bildet:
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Fototapet?Anonymous poster hash: b35e1...798
Lenem88 Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Fototapet var ikke et alternativ for meg i alle fall. Jeg ville enten ha en rustikk mursteinvegg, eller en trevegg. Valget falt på trevegg siden det ble et litt enklere prosjekt enn å mure opp 3 store vegger Den er dog ikke riktig så ujevn og rustikk som den du viser på bildet, men jeg er ihvertfall kjempefornøyd med den! Siden planken har trekt seg sammen og det har blitt sprekker imellom (dette var vi forberedt på, og noe jeg ville ha, derfor valgte vi ikke sånn plank som går inn i hverandre, bare vanlige utendørsplanker, men vi la derfor svart papp på veggen bak først) så blir utrykket veldig bra! Syns jeg i alle fall! Ser gammelt, brukt og rustikt ut! Er som sagt bare vanlig utendørskledning med den glatte/fine siden ut, og beiset med jotun interiørbeis i fargen drivved Jeg prøvde å legge ved noen bilder, men det fikk jeg ikke til. Legger derfor bare med et par linker til to innlegg på bloggen min som viser godt disse veggene. Jeg har den bak spisestuen, og bak kjøkkeninnredningen på kjøkkenet http://leneogmine.blogg.no/1422082526_lrdag_hit_me.html http://leneogmine.blogg.no/1423652559_kjkkenbilder_forandri.html Jeg elsker ihvertfall drivved-veggen min og syns den gir det rustikke preget jeg var ute etter!
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Du kan kjøpe materialet på byggevareforretninger. Så kan du skrape, pusse osv og til slutt beise, male eller lignende. Tro Jotun faktisk har en egen maling som heter Drivved
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå