Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan vi lese på KG at typisk mannlig atferd er helt feil. Denne gangen er det måten menn sitter på som må endres. (se link)

http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/article1527704.ece

Du verden! Det har visst blitt fryktelig viktig å nulle ut alt som er typisk for hankjønnet. Og stakkars kvinner....som i alle år har måttet tåle at menn ikke samler lårene når de sitter. Men selvfølgelig, det er jo ikke måte på alt som er galt med menns atferd. Vi kritiseres for å ikke ville sitte å pisse. Vi kritiseres fordi vi synes sex uten kondom er bedre enn med. Og nå altså at vi ikke samler bena når vi sitter.

Det må i sannhet være ille å være kvinne....milde himmel..!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mythic
Skrevet

Artiklene på KG er bare søppel. Enkelt og greit.

Skrevet

Artiklene på KG er bare søppel. Enkelt og greit.

Enig..bare søl

Skrevet

Er ikke denne artikkelen ment å være ironisk? Fikk meg i allefall en god latter da jeg så gjennom bildekarusellen der kjente menn satt relativt normalt, som liksom var ment å understreke et poeng.

Skrevet

Er ikke denne artikkelen ment å være ironisk? Fikk meg i allefall en god latter da jeg så gjennom bildekarusellen der kjente menn satt relativt normalt, som liksom var ment å understreke et poeng.

Neppe...dette føyer seg inn i rekken av alt som er "feil" med menn.

AnonymBruker
Skrevet

De mannfolkene på bildene sitter da normalt. Men det kan være vondt hvis man sitter ved siden av en kstremskrever som presser deg inntil en vegg, bordben o.l.

Anonymous poster hash: 5eb92...231
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremskrever skulle det stå.

Anonymous poster hash: 5eb92...231
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av bildene i denne karusellen var av mannfolk som breier seg så voldsomt mye at dette er til noe særlig hinder. Det er heller ikke noe særlig bilder av folk på T-banen, bussen eller lignende. Men det kom ikke ett eneste bilde derfra. Elendig artikkel..

.

Anonymous poster hash: bf1c1...bf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...