Gå til innhold

Den nyeste oppdateringen av Sony xperia z3...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er jo helt forferdelig! Hver gang jeg trykker på "hus" knappen for å komme tilbake til forsiden får jeg ny beskjed om jeg vil ha det som standard side. Jeg trykker "alltid" hver gang, men kommer likevel ny beskjed neste gang jeg gjør det samme. Har prøvd å endre det på instillinger, men funker ikke. Wtf!!!

Og når jeg skal slette det jeg har gjort, for å spare strøm, kan jeg bare fjerne en og en av gangen. Det er jo ikke sånn "søppelbøtte" der som jeg bare kan trykke på så alle sidene forsvinner. Det var det FØR oppdateringen kom.

Og en del annet jeg irriterer meg over. Vil gjerne tilbakestille mobilen til før oppdateringen uten å miste alle appene mine og sånt, noen som vet åssen jeg kan fikse det? Eller om noen vet åssen jeg kan fikse slik at jeg slipper å få den samme beskjeden hver gang om jeg hvilken standard forside jeg vil ha og åssen jeg sletter alle sidene/appene jeg har vært innom uten å måtte slette en og en..?

Mektig irritert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ikke merket noe av det første problemet ditt. Det andre med at du må lukke hvert enkelt program er en smule irriterende ja.

Har også Z3.

Raskt google søk så fant jeg denne tråden, men jeg har ikke tenkt å prøve det ut. Er ikke et så stort problem for meg.

https://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z3-Z3-Dual/Close-all-apps-button-missing-Xperia-Z3/td-p/955980

Endret av -Leon-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...