Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiste sikkert 200g med karbonadedeig til middag (med salat og mais) dette er velg meget ja?

Anonymous poster hash: 9b5f7...9e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare salat og mais ved siden av? Da høres det ikke så enormt ut. Når jeg spiser biff spiser jeg ca 200 g kjøtt, med poteter, mais, soppstuing, tomat, saus etc. i tillegg. Og jeg er ei relativt lita og slank dame.

Jeg tror heller jeg hadde bekymret meg om sammensetningen av måltidet enn om mengden karbonadedeig.

Anonymous poster hash: 0148e...c58
Gjest Brillefin
Skrevet

Jeg spiser aldri mindre enn 200g karbonadedeig i mine middager, selv med tilbehør som evt lefse, ris, potet eller burgerbrød (hvis jeg steker karbonadedeigen som hamburgerer) :) Jeg er også slank. Så nei, det er ikke for mye.

Skrevet

Nei, det er ikke for mye. Jeg kan ikke spise mer enn maks 150 g, magen min klarer ikke å fordøye så mye mat om gangen (fjernet galleblære, irritabel tarm, osv), men for personer med helt normalt fordøyelsessystem er 200 gram helt kurant!

AnonymBruker
Skrevet

Bare salat og mais ved siden av? Da høres det ikke så enormt ut. Når jeg spiser biff spiser jeg ca 200 g kjøtt, med poteter, mais, soppstuing, tomat, saus etc. i tillegg. Og jeg er ei relativt lita og slank dame.

Jeg tror heller jeg hadde bekymret meg om sammensetningen av måltidet enn om mengden karbonadedeig.

Anonymous poster hash: 0148e...c58

ja det var det vi hadde.. men jeg likte det jeg da <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser aldri mindre enn 200g karbonadedeig i mine middager, selv med tilbehør som evt lefse, ris, potet eller burgerbrød (hvis jeg steker karbonadedeigen som hamburgerer) :) Jeg er også slank. Så nei, det er ikke for mye.

Okei! Jeg måtte bare spørre ;) så da er det vel normalt da haha :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke for mye. Jeg kan ikke spise mer enn maks 150 g, magen min klarer ikke å fordøye så mye mat om gangen (fjernet galleblære, irritabel tarm, osv), men for personer med helt normalt fordøyelsessystem er 200 gram helt kurant!

Åå sier du det ja, uff leit æ høre :/ okei takk for svaret!

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva du spiser resten av dagen. Det er totalt kcal du må se på. 200g kjøttdeig er ikke mer enn dagsbehovet ditt. Har du spist 8 måltider den dagen, så er det mye. Har du ikke spist noe annet hele dagen er det alt for lite.

Anonymous poster hash: 0c87e...75e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...