Tusseline Skrevet 31. august 2004 #21 Del Skrevet 31. august 2004 Synes ikke den så så verst ut, jeg. Iallefall ikke mer ubehagelig enn andre stringtruser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. september 2004 #22 Del Skrevet 1. september 2004 :o Ser ikke helt for meg at det der skal være noe for meg nei...holder meg til god gammeldags string og tai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. september 2004 #23 Del Skrevet 1. september 2004 Nei takk. ser ikke ut som noe for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 1. september 2004 #24 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg skjønner ikke hvordan den holder seg oppe foran?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 1. september 2004 #25 Del Skrevet 1. september 2004 For min del synes jeg det faktisk er penere at en string vises enn at rørleggersprekken vises!! Så nei, ingen suksess for meg, den der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå