Gjest GreenSky Skrevet 18. august 2004 #1 Del Skrevet 18. august 2004 Kunne du tenke deg å gå med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 18. august 2004 #2 Del Skrevet 18. august 2004 Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 18. august 2004 #3 Del Skrevet 18. august 2004 Så utrolig ekkelt og ubehaglig ut.....den ser jo ut som den skal falle av. Og er det bedre med digre "innsøkk" i lårene - som man sikkert får siden man må stramme den for at den ikke skal dette av- enn at g-strengen syns litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 18. august 2004 #4 Del Skrevet 18. august 2004 Ville heller gått uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. august 2004 #5 Del Skrevet 18. august 2004 Det går sikkert ikke så mange år før nesten alle har gått over fra g-string til "no-string" og ikke fatter hvordan folk kan gå med den gammeldagse bestemor-g-streng trusa! Herregud, g-streng trusa går jo lang oppover ryggen jo! :o (Utsagn fra tidligere g-string, nå "no-string" bruker, år 2006) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-X Skrevet 18. august 2004 #6 Del Skrevet 18. august 2004 Ser tvilsomt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. august 2004 #7 Del Skrevet 18. august 2004 For the record.. Nei takk, jeg er fortsatt så old fashion at jeg liker tai-truser best jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 20. august 2004 #8 Del Skrevet 20. august 2004 Ehhh.......... jeg har i hvertfall stor nok rompe til å holde strikken på plass og trenger nå ikke lenger tenke på trusekanten som ruller seg ned fra magen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. august 2004 #9 Del Skrevet 20. august 2004 Nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 20. august 2004 #10 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg synes det så flott ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 26. august 2004 #11 Del Skrevet 26. august 2004 Huff det såg da fryktelig ubehagelig ut! Nei takk! Holder meg til vanlige stringtruser jeg. Bevares, det er jo bare å la være å kjøpe bukser som er SÅ lave at rumpa synes når man bøyer seg, så viser ikke stringen heller. Og om nå litt av den skulle vise så er det vel ingen kjempekrise vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 27. august 2004 #12 Del Skrevet 27. august 2004 Så flott at du ikke trenger å ta av trusa mår du må bæsje da! Nei takk- holder meg til den gode gamle stringtrusa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. august 2004 #13 Del Skrevet 27. august 2004 Så flott at du ikke trenger å ta av trusa mår du må bæsje da! Det tror jeg nesten ikke jeg kan leve uten! Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 27. august 2004 #14 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg vet ikke åssen det er å ha på meg en sånn en. Jeg kan prøve det når de selger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. august 2004 #15 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg tror rørleggeren min allerede har en sånn en jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 27. august 2004 #16 Del Skrevet 27. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 27. august 2004 #17 Del Skrevet 27. august 2004 :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shagya Skrevet 28. august 2004 #18 Del Skrevet 28. august 2004 Tja... Jeg skal nok prøve det om det finner veien til butikkene her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 28. august 2004 #19 Del Skrevet 28. august 2004 frister ikke veldig gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. august 2004 #20 Del Skrevet 29. august 2004 Nei kunne ikke falle meg inn å ta på meg noe sånt. Men det samme sa jeg jo om string-trusa for noen år siden, så hvem vet. Finnes da string-truser som er lave i livet de også, så tror jeg heller bruker de, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå