AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har funnet en lekker trench coat, men den rekker bare til ca midt på lårene (litt lenger ned mot knærne), ca 10-15 cm over knærne. Har alltid sett for meg at de "bør" være i knelengde.. Kjøpe eller ikke kjøpe er vel spørsmålet Anonymous poster hash: 015d3...a5b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har en "ekstra lang" fra Burberry. Den når meg til midt på leggen. Elsker den når jeg bruker kjole eller skjørt, og ellers. Anonymous poster hash: e7ae6...f03
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Midt på låret eller rett over kneet. Anonymous poster hash: 99f37...d42
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Det som ser bra ut på deg. Jeg blir for eksempel bitteliten i en trenchcoat som går til knærne, andre ser flott ut i det eller en som går til anklene.Anonymous poster hash: 260a1...d1a
Frisørdama Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 På meg selv liker jeg de som går til midt på låret/over kneet. Man må bare finne en variant man trives med
Gjest Bossa Nova Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Det virker som de skal være lengre i år.
Gjest Tigress Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Det kjem jo an på kva du likar sjølv! Dei finst jo i korte, mellomlange og lange, og så varierer dei litt med motebildet. Eg har ein knelang ein, men den har eg snaua av, for den var eigentleg til midt på leggen. Eg ser ikkje ut i måneskin i kåper og slikt som sluttar midt på leggen. Og så har eg ein som går til litt ovanfor kneet. Super til korte kjolar og skjørt, men for kort til knelange skjørt. Men knakande fin til jeans! Så det kjem an på kva du likar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå