AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Jeg blir virkelig ikke klok på dette her. Asiatiske størrelser på gensere: XS - S - M - L - XL - hvordan er disse i forhold til våre europeiske størrelser? Anonymous poster hash: c804f...185
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har sett flere steder at det anbefales å gå opp "to hakk". Men min erfaring er at det uansett ikke blir bra pga fasong og lengde. Jeg er 176 cm høy, og opplever at om jeg så tar i skikkelig på størrelsen blir den uansett for kort. Sist jeg prøvde, kjøpte jeg str XXXL, Og ja, kjolen var vid som et telt. Men midjen kom likevel knappest under puppene mine og selve kjolen dekket knappest rumpa mi når jeg stod rett opp. Så jeg mener det mest interessante spørsmålet er hvor høy du er. Anonymous poster hash: fe5ee...73e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har sett flere steder at det anbefales å gå opp "to hakk". Men min erfaring er at det uansett ikke blir bra pga fasong og lengde. Jeg er 176 cm høy, og opplever at om jeg så tar i skikkelig på størrelsen blir den uansett for kort. Sist jeg prøvde, kjøpte jeg str XXXL, Og ja, kjolen var vid som et telt. Men midjen kom likevel knappest under puppene mine og selve kjolen dekket knappest rumpa mi når jeg stod rett opp. Så jeg mener det mest interessante spørsmålet er hvor høy du er. Anonymous poster hash: fe5ee...73e Tusen takk for svar! Jeg er 1.68 ca, og skal heldigvis ikke bestille noe mer komplisert enn en sweatshirt. Den trenger jo ikke sitte som et skudd, men kan gjerne være litt løs og ledig. Vil helst ikke råke utfor å bestille en som sitter som et trangt pølseskinn på meg Men den skal jo heller ikke være for stor. Yikes Anonymous poster hash: c804f...185
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Jeg tenkte å kjøpe en av disse: http://www.ebay.com/itm/3D-print-Grumpy-Cat-Homer-Balloons-Pony-Pearls-Skull-Sweater-Jumper-Sweatshirt-/301291862454? Lenger ned på siden står det jo en størrelsestabell. Vanligvis bruker jeg XS/S i europeiske størrelser. Fikk kjæresten min til å måle meg her nå, og ifølge målene ser det faktisk ut til at en S skal passe ifølge denne tabellen - og da har jeg fremdeles litt å gå på med tanke på romslighet. Men, kan dette virkelig stemme? Pleier disse tabellene å være nøyaktige, eller tror dere jeg burde gå opp noen størrelser? Gah, forvirret Anonymous poster hash: c804f...185
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Jeg blir virkelig ikke klok på dette her. Asiatiske størrelser på gensere: XS - S - M - L - XL - hvordan er disse i forhold til våre europeiske størrelser? Anonymous poster hash: c804f...185 Jeg er vanligvis en M eller L. Men da jeg bestilte fra Asia måtte jeg opp til XXXL for å få toppen vid nok. Problemet da er at de passer best til små tjukke damer fra Asia, ikke en nord-europeer som er mye høyere. Anonymous poster hash: ab160...04c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Takk igjen for svar. Men som sagt har jeg nå sett over denne størrelsestabellen som oppgir målinger på plagget i centimeter, og ifølge denne skal en small passe. Er disse målingene pålitelige, tror dere? Anonymous poster hash: c804f...185
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Neppe. Bestilte et skjørt med midjemål 63 cm en gang. Det som kom i posten var 47... Anonymous poster hash: 15ea4...a53
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Neppe. Bestilte et skjørt med midjemål 63 cm en gang. Det som kom i posten var 47... Anonymous poster hash: 15ea4...a53 Virkelig? Jøss, det er jo helt på trynet. Men rart at det spesifiseres i annonsen at plaggene er asiatiske størrelser da, og at kunden oppfordres til å benytte seg av målingstabellen før man velger størrelse slik at man er sikker på at det faktisk passer - dersom størrelsestabellen ikke stemmer overhodet, mener jeg... Anonymous poster hash: c804f...185
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Ingen flere her som har erfaringer med dette? Med tanke på disse størrelsestabellene, mener jeg? Det ser altså ut til at jeg blir nødt til å bestille en L? Poster nok en gang linken til plagget: http://www.ebay.com/itm/3D-print-Grumpy-Cat-Homer-Balloons-Pony-Pearls-Skull-Sweater-Jumper-Sweatshirt-/301291862454? Anonymous poster hash: c804f...185
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Beklager maset mitt her altså, men jeg trenger virkelig hjelp før jeg bestiller TS Anonymous poster hash: c804f...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå