AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Inne på en restaurant. I full fart. Mellom bordene. Fortell meg at jeg er gal som ikke synes dette er greit? Foreldrene kunne ikke brydd seg mindre. Anonymous poster hash: 42772...445
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Inne på en restaurant. I full fart. Mellom bordene. Fortell meg at jeg er gal som ikke synes dette er greit? Foreldrene kunne ikke brydd seg mindre. Anonymous poster hash: 42772...445 det er da ingen som synes det er greit, ikke vits i å alge tråd om noe alle vil synes ikke er greit.. For et dumt spørsmål. Mange foreldre der ute som ikke ser sine egne barns oppførsel dessverre. Anonymous poster hash: 45b14...ac5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 det er da ingen som synes det er greit, ikke vits i å alge tråd om noe alle vil synes ikke er greit.. For et dumt spørsmål. Mange foreldre der ute som ikke ser sine egne barns oppførsel dessverre. Anonymous poster hash: 45b14...ac5 Men noen synes jo det er greit, blant annet foreldrene til barnet. Man ser jo stadig sånt som "ingen" syns er greit, hvor er de folkene i nettdebatter? Feks foreldrene som løfter barn med sølete sko opp i setene på t-banen? Anonymous poster hash: 42772...445
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Inne på en restaurant. I full fart. Mellom bordene. Fortell meg at jeg er gal som ikke synes dette er greit? Foreldrene kunne ikke brydd seg mindre. Anonymous poster hash: 42772...445 Jeg er enig med deg. Jeg ville også reagert! Anonymous poster hash: b285d...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå